حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نرم افزار کمک دوربین گوشی های سامسونگ (Camera Assistant) منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، نرم افزار

سامسونگ اپلیکیشن جدیدی به نام Camera Assistant برای گوشی های هوشمند گلکسی منتشر کرده است. این نرم افزار بخشی از مجموعه برنامه های شخصی سازی Good Lock این شرکت محسوب می‌شود و ویژگی های پیشرفته تری را هنگام استفاده از دوربین گوشی ارائه می دهد. این اپلیکیشن در هند، کره جنوبی و برخی بازارهای دیگر از طریق Galaxy Store منتشر شده است.

نرم افزار Camera Assistant سامسونگ

اپلیکیشن Camera Assistant سامسونگ تنظیمات دوربین پیشرفته‌تری را برای کسانی که می‌خواهند تجربه دوربین خود را در کنار آنچه که اپلیکیشن دوربین پیش‌فرض ارائه می‌دهد شخصی‌سازی کنند، به ارمغان می‌آورد.

این نرم افزار دارای گزینه فعال/غیرفعال کردن HDR خودکار، بافت نرم عکس (برای ملایم کردن جزئیات در تصویر برای خلاقیت) و تعویض خودکار لنز هنگام عکاسی از سوژه‌هایی است که از کاربر دور یا نزدیک هستند.

همچنین به کاربران اجازه می دهد حتی زمانی که از حالت عکس استفاده می کنند فیلم بگیرند. کاربران می توانند دکمه شاتر را برای شروع فیلمبرداری نگه دارند.

این نرم افزار به کاربران این امکان را می دهد که تعیین کنند در زمان استفاده از تایمر چه تعداد تصویر باید پس از زمان مقرر گرفته شود.

با داشتن این نرم افزار دستگاه به دوربین اجازه می دهد تا پس از دو دقیقه زمانی که از آن استفاده نمی شود، به طور خودکار خاموش شود.

مهمتر از همه، گزینه Quick Shot را ارائه می دهد که تاری حرکت را در تصاویر ثابت کاهش می دهد. سامسونگ خاطرنشان می کند که کیفیت تصویر ممکن است در هنگام استفاده از این ویژگی کمی پایین بیاید، اما در هنگام عکسبرداری از نوزادان، حیوانات خانگی یا هر سوژه ای که سریع حرکت می کنند، کمک بزرگی خواهد بود. مردم از تاری دوربین گوشی های سامسونگ شکایت دارند و این ویژگی به حل مشکلات آنها کمک می کند.

هنگام اتصال از طریق کابل HDMI، خروجی ویدیویی تمیزی را بر روی مانیتورهای خارجی ارائه می دهد، منوها و دکمه های دوربین را مخفی می کند. پس از نصب نرم افزار Camera Assistant از مجموع Good Lock، همه این ویژگی‌ها در منوی تنظیمات اپلیکیشن دوربین پیش فرض در بخش دستیار دوربین قابل مشاهده خواهند بود. سرویس گودلاک برای بعضی گوشی‌های اقتصادی این برند در دسترس نیست.

نظر شما درباره این ویژگی جدید چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)