حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برنامه Camera Assistant سامسونگ برای گلکسی A54 و A53 ارائه شد

نوشته

4 ماه قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، نرم افزار

کمپانی سامسونگ سرانجام به‌صورت رسمی برنامه دستیار دوربین خود با نام Camera Assistant را برای دو گوشی میان‌رده گلکسی A53 و گلکسی A54 ارائه کرد. هر دو گوشی هوشمند اکنون به اندروید 14 و رابط کاربری One UI 6.0 دسترسی دارند و ازطریق آن، با برنامه Camera Assistant که تنظیمات پیشرفته‌تر دوربین را ارائه می‌دهد، سازگار هستند.

برنامه Camera Assistant سامسونگ برای گلکسی A54 و A53

اگر یکی از دو گوشی Galaxy A53 یا Galaxy A54 را دارید که دارای رابط کاربری One UI 6.0 مبتنی‌بر اندروید 14 است، اکنون می‌توانید به Galaxy Store بروید و برنامه Camera Assistant را دانلود کنید.

این دستیار به برنامه دوربین پیش‌فرض در هر دو گوشی هوشمند متصل می‌شود و تنظیمات و ویژگی‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌دهد. آخرین نسخه برنامه (2.0.01.0) برخی از اشکالات را نیز به‌همراه دارد که انتظار می‌رود به‌زودی رفع شود. همچنین انتظار می‌رود گلکسی A73 با انتشار به‌روزرسانی One UI 6.0 برای آن، با Camera Assistant سازگاری داشته باشد.

گلکسی A54 دو هفته پیش شروع به دریافت به‌روزرسانی One UI 6.0 کرد، درحالی‌که گلکسی A53 به‌روزرسانی پایدار اندروید 14 را هفته گذشته در برخی کشورها دریافت کرد. سامسونگ هشت ماه پیش اعلام کرد که قصد دارد پشتیبانی از دستیار دوربین را برای برخی از گوشی‌های میان‌رده بیاورد و انتشار آن اکنون به‌طور رسمی آغاز شده است.

برنامه Camera Assistant سامسونگ برای گلکسی A54 و A53

برنامه Camera Assistant سامسونگ برای گلکسی A54 و A53

Camera Assistant کلید تعویض خودکار لنز، Quick Tap Shutter و قابلیت غیرفعال کردن Auto HDR و همچنین Soften Pictures را برای جلوگیری از شارپ کردن بیش از حد تصاویر به‌همراه دارد. اگر از جنبه معمولی شفاف‌سازی تصویر سامسونگ خوشتان نمی‌آید، می‌توانید با اپلیکیشن Camera Assistant همه چیز را شخصی‌سازی کنید.

با توجه به اینکه Galaxy A53 و Galaxy A54 اکنون از این برنامه پشتیبانی می‌کنند، می‌توان انتظار داشت که Camera Assistant در ماه‌های آینده برای گوشی‌های سری A بیشتری ارائه شود.

نظر شما درباره انتشار برنامه Camera Assistant سامسونگ برای Galaxy A54 و Galaxy A53 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی