حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

عملکرد حذف نویز ایرپادز مکس اپل در جدیدترین آپدیت آن تضعیف شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، گجت‌های پوشیدنی

از زمان به‌روزرسانی نرم‌افزاری ماه می ایرپادز مکس اپل، گزارش‌های کاربران حاکی از آن است که عملکرد حذف نویز و حتی کیفیت صدای کلی این هدفون به‌صورت کلی ضعیف شده است.

افت عملکرد حذف نویز ایرپادز مکس اپل

در ماه می، اپل آپدیت نرم‌افزاری را برای AirPods ،AirPods Pro و AirPods Max منتشر کرد که با آنکه ویژگی‌های جدیدی به این گجت‌های صوتی اضافه نکرد، اما نسخه سیستم‌عامل آن‌ها را تغییر داد. اکنون، طبق گزارش کاربران به‌نظر می‌رسد که به‌روزرسانی سیستم‌عامل عملکرد حذف نویز فعال (ANC) هدفون AirPods Pro را کمی کاهش داده است.

آزمایشی که توسط RTings در مورد نحوه عملکرد AirPods Max با جداسازی نویز آن انجام شد، روز جمعه به‌روز شد و هشدار داد که نسخه جدید سیستم‌عامل 4E71 ANC این هدفون عملکرد آن را تغییر داده است. پس از به‌روزرسانی، این گزارش بیان می‌کند که هدفون مذکور اکنون «نویز کمتری را بین محدوده باس متوسط ​​تا بیس بالا نسبت به نسخه قبلی مسدود می‌کند».

افت عملکرد حذف نویز ایرپادز مکس اپل

افت عملکرد حذف نویز ایرپادز مکس اپل

محدوده یافت‌شده توسط این گزارش شامل صداهای غرشی کم، مانند موتورهای وسایل نقلیه، سفر با قطار و موتورهای هواپیما است. پس از به‌روزرسانی، کاربران می‌توانند انتظار شنیدن آن‌ها را بیشتر از قبل داشته باشند؛ اما همین میزان نیز به‌ازای هر کاربر بر اساس نوع تجربه کاربری آن متفاوت است.

بااین‌حال، این گزارش می‌افزاید که اگرچه این به‌روزرسانی سطح ایزوله‌سازی ارائه‌شده را کمی تغییر داده است، اما همچنان یک “تغییر نسبتاً جزئی” است. ANC همچنان صداهایی مانند پچ‌پچ محیطی و واحدهای AC را “بسیار خوب” مسدود می‌دهد.

درحالی‌که از زمان انتشار این نسخه، برخی صحبت‌ها در مورد تفاوت ANC وجود داشته است، هنوز هیچ تأیید رسمی از سوی اپل در مورد این تغییرات ارائه نشده است.

آیا شما صاحب هدفون پیشرفته اپل بوده و با آپدیت جدید، افت عملکرد در حذف نویز آن را احساس کرده‌اید؟ به‌طور‌کلی، نظر شما درباره کاهش عملکرد حذف نویز ایرپادز مکس اپل چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی