حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

استفاده از تیتانیوم برای بدنه آیفون ۱۵ اولترا اپل محتمل است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

پس از معرفی اپل واچ اولترا حالا شایعاتی مبنی بر گسترس این پسوند به موبایل‌های اپل یا همان آیفون‌ها هم وجود دارد. جدیدترین شایعات مربوط به سری iPhone 15 است. می‌شنویم که استفاده از تیتانیوم برای بدنه آیفون ۱۵ اولترا اپل بعید نیست، البته اگر چنین آیفونی اصلا تولید بشود!

تیتانیوم برای بدنه آیفون ۱۵ اولترا اپل

اپل به تازگی گوشی های هوشمند سری آیفون 14 را معرفی کرده که شامل ۴ عضو به نام‌های آیفون 14، 14 پلاس، 14 پرو و ​​14 پرو مکس می شود. بلافاصله پس از عرضه، گزارش هایی در مورد خط تولید آیفون 15 منتشر شده و برخی تغییرات عمده را پیش‌بینی می کند.

شایعه شده است که غول فناوری کوپرتینویی قصد دارد مدل iPhone 15 Pro Max را با دستگاهی به نام iPhone 15 Ultra جایگزین کند. در جدیدترین توسعه، جزئیات مربوط به کیفیت ساخت گوشی هوشمند پرچمدار آینده این شرکت منتشر شده است.

بر اساس گزارش LeaksApplePro، آیفون 15 اولترا از ساختار تیتانیومی بهره می‌برد که ظاهر و حس ممتازتری را به دستگاه ارائه می‌دهد. پیش از این هم گزارش هایی در مورد بدنه تیتانیومی آیفون 14 پرو مکس منتشر شده بود ولی محقق نشد.

تیتانیوم فلز باکیفیت‌تری در مقایسه با استیل مورد استفاده در مدل‌های Pro آیفون ۱۲ تا ۱۴ است. این فلز در برابر خراش مقاوم‌تر بوده و همزمان وزن سبک‌تر و ساختار قوی‌تری دارد.

گوشی‌های هوشمند با بدنه تیتانیومی زیادی در بازار وجود ندارد و این یک امتیاز منحصر به فرد را برای این شرکت فراهم می‌کند تا آن را به کاربران عرضه کند. این فلز البته گران‌تر است، که احتمالاً می تواند منجر به افزایش قیمت دستگاه شود.

آیفون ۱۵ اولترا با تراشه ۳ نانومتری اپل و USB-C؟

به غیر از ساختار تیتانیومی، برخی جزئیات دیگر در مورد آیفون 15 اولترا نیز در چند وقت اخیر به بیرون درز کرده است. گفته می شود که این گوشی ممکن است با یک تراشه 3 نانومتری عرضه شود.

همچنین انتظار می‌رود این گوشی دارای یک درگاه USB-C باشد، که پس از تصویب قانون جدید اتحادیه اروپا که تولیدکنندگان گوشی را ملزم به ارائه پشتیبانی از شارژ USB-C در دستگاه‌های خود می‌کند، به احتمال زیاد اتفاق می‌افتد. همچنین گزارش شده است که این گوشی هوشمند با دوربین های سلفی بهتری عرضه می شود و عمر باتری بیشتری را ارائه می دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر iPhone 15 Ultra هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)