حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی S23 اولترا با تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در Geekbench مشاهده شد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | سامسونگ، شایعات

در اوایل هفته جاری، Galaxy S23 در بنچمارک گیک بنچ ظاهر گردید. هم اکنون نسخه اولترا سری پرچمدار آینده سامسونگ در این بنچمارک مشاهده شده است. با توجه به شماره مدل این دستگاه (SM-S918U) و حرف U موجود در آخر آن، به نظر می‌رسد که نسخه حاضر شده در گیک بنچ، نسخه مربوط به بازار آمریکا باشد. لیست این بنچمارک، برخی از مشخصات گلکسی S23 اولترا را نیز فاش می‌کند. با ترنجی همراه باشید تا به بررسی جزئیات بپردازیم.

امتیازات کسب شده توسط گلکسی S23 اولترا کمی از امتیازات نسخه استاندارد کمتر است

انتظار می‌رود سری گلکسی اس ۲۳ سامسونگ در ژانویه یا فوریه ۲۰۲۳ معرفی شود. با آنکه زمان نسبتاً قابل توجهی تا رونمایی باقی مانده است. اما هم اکنون شایعاتی درباره این دستگاه ها در حال انتشار است ‌‌. گلکسی S23 اولترا دومین دستگاه از خانواده گلکسی S23 است که در پایگاه داده Geekbench مشاهده می‌شود. این دستگاه با اسم رمز Kalama ظاهر شده؛ و مانند نسخه استاندارد به تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۲ مجهز است. پردازشگر مرکزی این چیپست دارای یک هسته پرسرعت ۳.۳۶ گیگاهرتزی، چهار هسته کوچک تر ۲.۸۰ گیگاهرتز و سه هسته کم مصرف ۲.۰۲ گیگاهرتزی خواهد بود. گفته می‌شود پردازشگر گرافیکی آدرنو ۷۴۰ به کمک این CPU می‌آید.

گلکسی اس ۲۳ اولترا در گیک بنچ

لیست Geekbench نشان می‌دهد که Galaxy S23 Ultra دارای ۸ گیگابایت حافظه رم خواهد بود. البته که انتظار داریم در هنگام عرضه، نسخه های دیگری با حافظه رم بیشتر نیز برای خرید در دسترس باشند. هم اکنون به لطف این بنچمارک مطمئن هستیم که پرچمدار آینده سامسونگ از سیزدهمین نسخه اندروید بهره خواهد برد. به سراغ نتایج می‌رویم، S23 Ultra امتیاز ۱۵۲۱ و ۴۶۸۹ را به ترتیب در تست های تک هسته ای و چند هسته ای کسب کرده است. به جز موارد ذکر شده متاسفانه لیست Geekbench به جزئیات بیشتری اشاره نمی‌کند. برای مقایسه باید اشاره کنیم که اس ۲۳ استاندارد به ترتیب موفق به کسب امتیاز ۱۵۲۴ و ۴۵۹۷ شده بود.

مطابق با گزارش Gizmochina، در ماه گذشته گلکسی S23 اولترا در وب‌سایت گواهی 3C چین با پشتیبانی از شارژ سریع ۲۵ واتی مشاهده شده بود. اگر تلفن هوشمند مورد بحث از شارژر ۲۵ واتی پشتیبانی کند، شاهد پسرفت نسبت به نسل قبل خواهیم بود. در حقیقت S23 Ultra به جز بخش تراشه و دوربین، هیچ پیشرفت اساسی نسبت به نسل قبل نخواهد داشت! طبق گزارش ها تایید شده است که S23 Ultra دارای سنسور دوربین اصلی ۲۰۰ مگاپیکسلی است. رندر های منتشر شده نیز نشان می‌دهند که این تلفن هوشمند حتی در بخش طراحی نیز کماکان مشابه نسل قبل خواهد بود.

تصاویر قاب های سری گلکسی S23 منتشر شد: طراحی مشابه کل اعضا

نظر شما چیست؟ با توجه به مشخصات و نتایج منتشر شده Galaxy S23 Ultra آیا این دستگاه را جذاب می‌دانید یا یک پرچمدار ناامید کننده؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Maximilian

آیفون هیچگاه رقیب درخوری در بخش پردازنده نداشته و ندارد؛ اما شاید این رویه با مدیریت فعلی تیم کوک، تغییر کند!

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی