حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل آیپد تاشو را پیش از آیفون تاشو تا سال 2024 معرفی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، شایعات

به گزارش CNBC، اپل قصد دارد پیش از معرفی یک آیفون تاشو، در ابتدا یک آیپد تاشو را در سال 2024 روانه بازار کند. بااین‌حال، طبق ادعای تحلیلگران CCS Insight، آیفون تاشو موردبحث نیز می‌تواند چیزی در حدود 2500 دلار قیمت‌گذاری شود.

آیپد تاشو اپل

به‌گفته‌ی تحلیلگران CCS Insight، اپل قصد دارد در سال 2024 از آیپد تاشو به‌عنوان اولین دستگاه با فناوری تاشو پیش از استفاده از آن در آیفون استفاده کند. Ben Wood، رئیس تحقیقات CCS Insight، در مصاحبه‌ای با CNBC گفت: «توجیه‌پذیر نیست که اپل در شرایط کنونی یک آیفون تاشو بسازد». وی افزود: «ما فکر می‌کنیم که آن‌ها از این روند اجتناب خواهند کرد و احتمالاً آیپد را به‌عنوان یک دستگاه آزمایشی در ابتدا با این فناوری عرضه کنند».

راس یانگ، تحلیلگر معتبر صنعت نمایشگر، نیز انتظار دارد اولین آیپد تاشو اپل در سال 2026 یا 2027 وارد بازار شود و این شرکت درحال‌حاضر درحال آزمایش یک نمایشگر تاشو برای آیپد است که اندازه آن حدود 20 اینچ می‌باشد.

آیپد تاشو اپل

آیپد تاشو اپل

آیپد تاشو اساساً می‌تواند به‌عنوان یک مدل آزمایشی عمل کرده تا داده‌های پیاده‌سازی و مقیاس‌بندی ارزشمندی را برای مدل‌های آینده آیفون تاشو فراهم می‌کند. Wood همچنین پیشنهاد می‌کند که این حرکت می‌تواند خط تولید آیپد را نیز احیا کند و این تبلت‌ها را از فرم یکنواخت خود خارج سازد.

گفته می‌شود اپل درحال همکاری با ال جی برای ایجاد یک شیشه پوششی فوق‌نازک است که می‌تواند در محصولات تاشو این شرکت استفاده شود. درحال‌حاضر، شکل دقیق طراحی یک آیپد تاشو، از جمله اینکه آیا می‌تواند ترکیبی بین آیفون و آیپد باشد، هنوز نامشخص است.

درحالی‌که گوشی‌های تاشو حداقل 3 سال است که توسط بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند اندرویدی مورداستفاده قرار می‌گیرند، اپل هنوز تصور می‌کند که این فناوری به‌اندازه کافی برای استفاده در دستگاه‌ها بالغ نیست.

نظر شما درباره احتمال معرفی اولین دستگاه تاشو اپل به‌عنوان iPad و نه iPhone در سال 2024 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی