حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی ارزان 4G شیائومی به نام Redmi A1 به زودی معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، شیائومی

هر چند که بازارهای مختلف به استقبال 5G می‌روند اما همچنان جای خوبی برای فروش گوشی‌های 4G وجود دارد، به خصوص در گوشی‌های اقتصادی. طبق گزارش‌های جدید می شنویم که گوشی ارزان 4G شیائومی به نام Redmi A1 به زودی معرفی خواهد شد.

گوشی ارزان 4G شیائومی

طبق گزارش‌ها، Redmi در حال آماده شدن برای عرضه Redmi A1 جدید در بازارهای جهانی و همچنین هند است. در به‌روزرسانی جدید، Redmi A1 با شماره مدل 220733SG در وب‌سایت TKDN اندونزی مشاهده شد.

پیش از این، این دستگاه در چندین سایت صدور گواهینامه از جمله BIS India، FCC و Geekbench ظاهر شده بود. انتظار می رود که این گوشی به عنوان یک گوشی هوشمند اقتصادی با پردازنده مدیاتک Helio A22 عرضه شود. احتمالا این گوشی به همراه 3 گیگابایت رم سیستم عامل اندروید 12 را اجرا خواهد کرد.

طبق توییت اخیر یک منبع قابل اعتماد، یک گوشی هوشمند متعلق به سری Redmi A با شماره مدل 220733SG در وب سایت گواهینامه TKDN مشاهده شده است. گفته می شود که شماره مدل متعلق به گوشی هوشمند Redmi A1 است. این لیست هیچ جزئیاتی در مورد Redmi A1 فاش نکرد، به جز اینکه این گوشی هوشمند 4G خواهد بود.

گواهی Redmi A1

گواهی Redmi A1

همچنین گفته می شود که اندازه آن 164.67 در 76.56 میلی متر است. این گوشی اقتصادی می تواند از اتصال وای فای 2.4 گیگاهرتز استفاده کند.

علاوه بر این، فهرست BIS India نشان می دهد که گوشی هوشمند Redmi A1 ممکن است در هند به عنوان دستگاه پوکو به فروش برسد. تاریخ عرضه و سایر جزئیات این دستگاه هنوز مشخص نیست. با این حال، با قضاوت از روی مشخصات، این یک گوشی هوشمند سطح پایه با قیمت کمتر از 150 دلار خواهد بود.

نظر شما چیست؟ منتظر گوشی ارزن 4G شیائومی هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)