حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

واکنش اوپو به گزارش دادخواست نوکیا در استرالیا

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اوپو، نوکیا

دیروز درباره شکایت نوکیا از Oppo نوشتیم. این بار گزاشی درباره دادخواهی Nokia در استرالیا منتشر شده بود. با این حال انتشار خبر مذکور واکنش رسمی Oppo را به همراه داشت. واکنش اوپو به گزارش دادخواست نوکیا در استرالیا حاکی از آن است که شرایط این برند چینی عادی است.

واکنش اوپو به گزارش دادخواست نوکیا

اوایل این هفته گزارشی مدعی شد Oppo در استرالیا مورد شکایت قرار گرفته، زیرا نوکیا از این شرکت به دلیل نقض فناوری‌های 4G و 5G شکایت کرده است.

نوکیا و اوپو

نوکیا و اوپو

ما بیانیه ای از سخنگوی Oppo در رابطه با شکایت ادعایی دریافت کردیم:

تاکنون هیچ گونه اقدام قانونی علیه OPPO در استرالیا به ما اعلام نشده است. ما به طور عادی در همه بازارها به جز آلمان (که فروش و بازاریابی محصولات تحت تأثیر این پرونده قانونی به طور موقت متوقف شده است) به فعالیت خود ادامه می دهیم.

ما به طور فعال با نوکیا مذاکره کرده‌ایم و برای حل عادلانه این موضوع به کار مجدانه ادامه خواهیم داد.

فروش اوپو در آلمان در حال حاضر به حالت تعلیق درآمده است، اما پرونده های قضایی همچنان ادامه دارد. این بدان معناست که ممنوعیت نهایی وجود ندارد و ممکن است نتیجه متفاوتی ببینیم.

درباره اینکه اوپو دقیقا چه حق اختراعی از نوکیا را بدون کسب امتیاز آن استفاده کرده، منتشر نشده است. با این حال هر چه که هست می‌تواند فروش و بازاریابی محصولات این برند چینی در بازارهای مختلف کاملا ممنوع کند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)