حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل مانیتور 27 اینچی با نمایشگر Mini-LED را در سه‌ماهه اول 2023 معرفی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اپل، شایعات، مانیتور

به‌گفته‌ی راس یانگ، تحلیلگر Display Supply Chain Consultants (DSCC)، اپل قصد دارد در سه‌ماهه اول سال 2023 یک مانیتور خارجی با نمایشگر 27 اینچی Mini-LED معرفی کند.

مانتیور 27 اینچی با نمایشگر Mini-LED اپل

یانگ در توییتی که به‌تازگی به اشتراک گذاشته، ادعا می‌کند که اپل عرضه اولین مانیتور 27 اینچی Mini-LED خود را به سه‌ماهه اول سال 2023 “موکول” کرده است. احتمالاً یانگ در مورد سه‌ماهه اول تقویم سال 2023 صحبت می‌کند که ماه‌های ژانویه تا مارس را دربردارد.

یانگ در ماه ژوئیه مهمان پادکست MacRumors بود و بیان داشت که اپل قصد دارد مانیتور Mini-LED را در اوایل سال 2023 عرضه کند. یانگ در ابتدا انتظار داشت اپل این نمایشگر را در ماه ژوئن و درجریان رویداد WWDC معرفی کند، اما به دلیل تأخیر در طراحی، او بعدها پیش‌بینی خود را تغییر داد. اپل همچنین نمی‌تواند به هدف اکتبر خود دست یابد و یانگ معتقد است که این شرکت اکنون سال 2023 را هدف قرار داده است.

در طول سال 2022، اپل با محدودیت‌های عرضه در محصولات متنوعی ازجمله مک و مانیوترهای خود دست‌وپنجه نرم کرده که ممکن است دلیل این تأخیر باشد.

مانتیور 27 اینچی با نمایشگر Mini-LED اپل

مانتیور 27 اینچی با نمایشگر Mini-LED اپل

گفته می‌شود مانیتور آینده اپل دارای فناوری mini-LED برای افزایش دقت رنگ و روشنایی بیشتر نمایشگر همراه با پشتیبانی از ProMotion است که امکان به‌روزرسانی حداکثر رفرش‌ریت 120 هرتز را فراهم می‌کند. انتظار نمی‌رود که این دستگاه جایگزین مستقیمی برای Pro Display XDR باشد که یک صفحه‌نمایش بزرگ‌تر و رزولوشن 6K را داراست. درعوض، این مانیتور شبیه Studio Display خواهد بود که یک مانیتور 27 اینچی است.

با پشتیبانی از ProMotion و فناوری mini-LED، انتظار می‌رود که مانیتور 27 اینچی اپل گران‌تر از Studio Display باشد که قیمت آن از 1599 دلار شروع می‌شود.

نظر شما درباره احتمال معرفی مانتیور 27 اینچی با نمایشگر Mini-LED اپل در فصل اول سال آینده میلادی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
BeFair

خدایا چه قیمتی بشه

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی