حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تیزر رسمی HTC برای هدست واقعیت مجازی Vive : یا کوچیکش کن یا برو خونه!

هر چند که HTC از روزهای اوج خود در بازار موبایل فاصبله زیادی دارد اما همچنان می‌تواند توجه کاربران را به خود جلب کند. امروز تیزر رسمی HTC برای هدست واقعیت مجازی Vive منتشر شده و شعار آن این است: “یا کوچیکش کن یا برو خونه!”

هدست واقعیت مجازی Vive

برند HTC ظاهرا در حال آماده شدن برای عرضه یک هدست VR جدید از سری محبوب Vive است. این شرکت قصد دارد این هدست واقعیت مجازی جدید را درست قبل از پایان سال جاری عرضه کند.

این شرکت قبلا دو محصول جدید را معرفی کرده بود که Vive Flow و Vive Wrist Tracker بودند. هر دوی این موارد به ترتیب در اکتبر 2021 و ژانویه 2021 اعلام شدند.

اکنون، حساب رسمی توییتر این برند تیزر جدیدی را به اشتراک می‌گذارد که هدست واقعیت مجازی جدید را به نمایش می‌گذارد، محصولی که دارای فرمی فشرده است. با نگاهی به این توییت و متن آن مشخصا متوجه می‌شویم که هدست جدید باید در اندازه خود شاهد پیشرفت قابل توجهی باشد.

اچ تی سی Vive

اچ تی سی Vive

علاوه بر این، HTC همچنین در بخش پاسخ‌ها تأیید کرد که:

«ما در حال کار روی چیز بزرگی هستیم … منظور ما کوچک است. این یک هدست جدید است!»

اچ تی سیت تلویحا تایید کرده که این هدست جدید در ادامه HTC Vive Flow خواهد بود و در حقیقت آن را می توان نسل دوم Flow دانست.

هدست واقعیت مجازی HTC Vive Flow با قیمت ۴٩٩ دلار رسماً رونمایی شد

در حال حاضر، جزئیات دقیق تر در مورد این محصول یا حتی نام آن هنوز مشخص نیست. برای یادآوری بد نیست بگویم که Vive Flow یک عینک واقعیت مجازی بود که با فرم فاکتور خلاقانه، اما قیمت گران ۴۹۹ دلار عرضه شد.

علیرغم طراحی منحصر به فرد، Vive Flow این شرکت به دلیل عملکرد و غوطه‌وری محدودش در محتوای بصری، مورد انتقاد قرار گرفت. بنابراین، می‌توان انتظار داشت که مدل جدیدتر در این بخش پیشرفت‌هایی به همراه داشته باشد.

نظر شما چیست؟ منتظر هدست واقعیت مجازی جدید HTC هستید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)