حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بنچمارک تراشه تنسور G2 گوگل پیکسل ۷ پرو را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | بنچمارک، تست، گوگل

گوگل پیکسل ۷ به زودی رونمایی می شود و تراشه انحصاری گوگل در آن حضور خواهد داشت. این تراشه جدید Tensor G2 نام دارد و خیلی از کاربران می خواهند بدانند که آیا همانند نسل قبلی خود، از رقابت عقب است یا نه؟ بیاید برای پاسخ این پرسش بنچمارک تراشه تنسور G2 گوگل پیکسل ۷ پرو را ببینیم.

بنچمارک تراشه تنسور G2 گوگل پیکسل ۷ پرو

نتایج بنچمارک‌های Geekbench و AnTuTu تراشه Tensor G2 از طریق توییتر به اشتراک گذاشته شد. با بررسی این نمرات در مقایسه با نسل اول تنسور گوگل باید گفت که اعداد بهبود یافته اند.

بنچمارک تنسور جی ۲ گوگل در مقایسه با رقبا

بنچمارک تنسور جی ۲ گوگل در مقایسه با رقبا

با کمی دقت و مقایسه با دیگر رقبا باید گفت که همچنان امتیازات تنسور جی ۲ قابل مقایسه با اسنپدراگون ۸۸۸ یا اسنپدراگون ۸۸۸ پلاس است. به نظر می رسد که این نشت جدید اطلاعات دوباره افزایش جزئی سرعت Tensor G2 را تایید می کند. انتظار می‌رود چیپست جدید شاهد پیشرفت‌های عمده در بخش ISP (پردازش سیگنال تصویر) و عملکرد توانایی‌های یادگیری ماشینی و هوش مصنوعی باشد.

بر اساس شایعاتی که تاکنون دیده‌ایم، Tensor G2 یک نسخه اصلاح‌شده از تراشه اصلی Tensor خواهد بود. امیدواریم با Tensor G2 شاهد عملکرد دفع حرارت بهتر، اتصال و پایداری بهتر مودم و در کل استقامت باتری بهتر باشیم.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید گوگل پیکسل ۷ پرو با این تراشه بتواند در بازار موفق ظاهر شود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)