حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گلکسی A54 سامسونگ احتمالا به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی مجهز خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | سامسونگ، شایعات

طبق برخی از گزارش‌ها، سامسونگ درحال کار بر روی گوشی‌های هوشمند جدید خود از سری گلکسی A است. یکی از مدل‌های سری موردبحث، Galaxy A54 نام دارد و احتمالاً به‌زودی معرفی خواهد شد. درحالی‌که احتمالا هنوز چند ماه تا معرفی رسمی این دستگاه فاصله داریم، افشای جدید اطلاعات بیان می‌کند که گلکسی A54 آینده سامسونگ با سنسور 50 مگاپیکسلی برای لنز اصلی دوربین خود عرضه خواهد شد.

دوربین 50 مگاپیکسلی گلکسی A54 سامسونگ

طبق گزارش GalaxyClub، گلکسی A54 آینده دارای دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی خواهد بود. این نشریه هیچ جزئیاتی در مورد دوربین‌های دیگر فاش نکرده است. بااین‌حال، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه با ترکیب دوربین سه‌گانه عرضه شود.

طبق گزارش قبلی، سامسونگ در حال برنامه‌ریزی برای حذف سنسور عمق‌سنج از دوربین گلکسی A54 است، به این معنی که این گوشی هوشمند دارای یک لنز استاندارد، یک لنز فوق‌عریض و یک لنز ماکرو خواهد بود. گفته می‌شود سنسور ماکرو با سنسور 5 مگاپیکسلی و لنز فوق‌عریض نیز می‌تواند با سنسور 13 مگاپیکسل عرضه شود.

برخی ممکن است بگویند که استفاده از سنسور 50 مگاپیکسلی به‌نوعی یک عقب‌گرد به‌شمار می‌رود زیرا گلکسی A53 و A52 قدیمی‌تر با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی عرضه شدند. اما تعداد مگاپیکسل بالاتر لزوماً مساوی با تصاویر بهتر نیست. مگاپیکسل بیشتر فقط به شما امکان می‌دهد تصاویر را بدون آشکار کردن پیکسل‌های جداگانه، زوم کرده و برش دهید.

دوربین 50 مگاپیکسلی گلکسی A54 سامسونگ

دوربین 50 مگاپیکسلی گلکسی A54 سامسونگ

درز و شایعات در مورد گلکسی A54 به‌تازگی آغاز شده است، بنابراین ما اطلاعات زیادی در مورد مشخصات آن نداریم. این دستگاه احتمالاً سال آینده به‌عنوان جانشین گلکسی A53 عرضه خواهد شد.

برای یادآوری، گلکسی A53 اوایل سال جاری با نمایشگر 6.5 اینچی FHD+ SuperAMOLED Infinity-O با رفرش‌ریت 120 هرتز و روشنایی 800 نیت معرفی شد. این دستگاه دارای پردازنده 5 نانومتری Exynos 1280 SoC با حداکثر 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی به‌همراه باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی شارژ 25 واتی است. این گوشی با رابط کاربری One UI 4 با امنیت Knox سامسونگ از‌پیش‌نصب‌شده است.

نظر شما درباره احتمالا استفاده از دوربین 50 مگاپیکسلی در Galaxy A54 سامسونگ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی