حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تصاویر مفهومی گلکسی A54 سامسونگ منتشر شد + ویدیو

سری A سامسونگ جزو محصولات خوشنام و محبوب این شرکت است که یک مجموعه از امکانات و قابلیت‌های کاربردی را با قیمتی مناسب ارائه می‌دهند. با اینکه اخیرا معرفی و عرضه گلکسی A53 این شرکت انجام شده است، اما حالا شاهد انتشار تصاویر مفهومی گلکسی A54 سامسونگ هستیم. با ترنجی همراه باشید.

تصاویر مفهومی گلکسی A54 سامسونگ یک طراحی زیبا و دوست داشتنی را نشان می‌دهد

گوشی‌های سری گلکسی A سامسونگ، مدل‌های میان‌رده و ارزان‌تری هستند که به صفحه‌نمایش بزرگ، دوربین‌های مناسب و باتری‌های حجیم مجهز هستند. مدتی پیش، سامسونگ گلکسی A53 5G مجهز به صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ که از نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتزی نیز پشتیبانی می‌کند را عرضه کرد. این دستگاه یک تراشه ۵ نانومتری اگزینوس در درون خود دارد و دو پیکربندی مختلف شامل ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره دارد.

چیزی که واضح و روشن است، این است که رندر مفهومی گلکسی A54 شامل برخی تغییرات ظاهری جزئی است. در این دستگاه یک سیستم دوربین چهارگانه در پشت و یک دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در جلو وجود دارد. همچنین این گوشی دارای یک باتری بزرگ ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی است. قیمت آن نیز احتمال از ۴۴۹.۹۹ دلار آغاز خواهد شد. همچنین باید گفت که نسخه‌های اپراتوری این دستگاه با قیمت‌های ارزان‌تری در دسترس خواهند بود.

تصاویر مفهومی گلکسی A54 سامسونگ

در حال حاضر گلکسی A53 خیلی خوب و شیک به نظر می‌رسد، اما گلکسی A54 چطور؟ آیا مدل گلکسی A54 وجود نخواهد داشت؟ مگر اینکه اتفاق مهمی رخ دهد، درست همانطور که روز به دنبال شب می‌آید، قطعا گلکسی A54 نیز عرضه خواهد شد، اگرچه به احتمال زیاد تا اوایل سال آینده روشنایی خبری از عرضه آن نیست. اما این موضوع باعث نشده است که LetsGo Digital رندرهای مفهومی ایجاد شده توسط پرویز خان (از Technizo Concept) را منتشر نکند.

یکی از تغییراتی که در این رندرهای مفهومی (و ویدیوی همراه با آن‌ها) ایجاد شده است، یک قاب متقارن است که در همه اطراف نمایشگر حضور دارد. گلکسی A53 دارای حاشیه کمی ضخیم‌تر در پایین صفحه نمایش خود است. مشابه گلکسی A53، این رندرهای مفهومی گلکسی A54 نیز دارای صفحه نمایش ۶.۵ اینچی Super AMOLED با وضوح +FHD و نرخ به‌روز رسانی ۱۲۰ هرتزی هستند.

 

 

با این حال، بر اساس اندازه صفحه نمایش کوچک‌تر گلکسی S22 و گلکسی S22 پلاس، LetsGo Digital می‌گوید که نمی‌تواند احتمال وجود نمایشگر کوچک‌تر برای گلکسی A54 را رد کند. رندر مفهومی این دستگاه شامل یک اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر و همان دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی (با دیافراگم f/2.2) است که در گلکسی A51، گلکسی A52 و گلکسی نیز A53 یافت می‌شود.

یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی می‌تواند گلکسی A54 را تامین کند

رندرهای مفهومی خان از گلکسی A54 شامل یک برآمدگی دوربین کوچک‌تر است و LetsGo Digital خاطرنشان کرد که دوربین‌های گلکسی A53 با چینش دوربین‌های گلکسی A52 مطابقت دارند. اما تفاوت در با پردازش بهبود یافته برای ثبت تصویر در وضعیت نور کم و ساعت عصر است. اگر این روند تا سال آینده ادامه پیدا کند، گلکسی A54 می‌تواند از یک سنسور دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، یک سنسور دوربین ۱۲ مگاپیکسلی برای لنز اولتراواید، یک سنسور عمق سنج ۵ مگاپیکسلی و یک لنز ماکرو ۵ مگاپیکسلی برای نماهای نزدیک بهره ببرد.

تصاویر مفهومی گلکسی A54 سامسونگ

انتظار می‌رود گلکسی A54 با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و با شارژ سریع ۲۵ واتی عرضه شود. به احتمال زیاد، این دستگاه همان پیکربندی ۶گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و ۸ گیگابایت رم + ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی را ارائه خواهد داد. باید انتظار داشته باشیم که سامسونگ یک اسلات microSD برای فضای ذخیره‌ سازی اضافی قرار دهد، اما دلیلی وجود ندارد که انتظار داشته باشیم این دستگاه با جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون عرضه شود.

به گفته PhoneArena، از آن‌ جایی که انتظار نمی‌رود سامسونگ گلکسی A54 احتمالا تا ماه مارس یا آوریل آینده در دسترس باشد، پس زمان زیادی دارید تا در مورد برنامه‌های گوشی هوشمند خود برای سال ۲۰۲۳ فکر کنید. شاید در فکر خرید یک پرچمدار هستید اما دوست ندارید هزینه زیادی کنید. بر اساس ارزش، سری گلکسی A برخی از ویژگی‌های مهم پرچمداران سامسونگ را با قیمتی به مراتب کمتر ارائه می‌کند. یک گوشی در سری گلکسی A، به ویژه دستگاهی مانند گلکسی A53، بسیاری از آنچه را که به دنبال آن هستید، با قیمتی عالی در اختیار شما قرار می‌دهد.

اگرچه ممکن است عمر باتری این دستگاه با شبکه 5G و نرخ نوسازی ۱۲۰ هرتز کاهش یابد، اما این امر نباید شما را نگران و ناراحت کند. زیرا این دستگاه گوشی میان رده‌ای با قیمتی کمتر از ۵۰۰ دلار است که دارای اتصال 5G و نرخ رفرش ۱۲۰ هرتزی است. نظر شما در این مورد چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان