حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

توییتر رابط کاربری جدید پخش ویدیو خود را به‌نمایش گذاشت + انتشار اولین توییت با قابلیت ویرایش

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شبکه‌های اجتماعی

توییتر امروز با نمایش رابط کاربری جدید پخش ویدیو اعلام کرد که به‌زودی تجربه تماشای همه‌جانبه‌ی جدید و دسترسی آسان‌تر به برخی از محبوب‌ترین ویدیوها در این پلتفرم را برای کاربران فراهم می‌کند. رابط کاربری جدید شباهت زیادی به آن چیزی دارد که ما هم‌اکنون در اپلیکیشن تیک تاک شاهد آن هستیم. این به‌روزرسانی برای کاربران iOS که درحال‌حاضر از اپلیکیشن توییتر به زبان انگلیسی استفاده می‌کنند، در دسترس خواهد بود. این شرکت همچنین اولین توییت با قابلیت ویرایش را در حساب رسمی خود منتشر کرد.

رابط کاربری جدید پخش ویدیو توییتر

کاربران توییتر اکنون می‌توانند ویدیوها را با تجربه تماشای همه‌جانبه جدید این پلتفرم تماشا کنند. این نما به هیچ مرحله اضافی نیاز ندارد، فقط کافی است روی یک ویدیو ضربه بزنید و آن را به‌اندازه صفحه‌نمایش گسترش داده و بهترین تجربه ممکن را در اختیار شما قرار می‌دهد. علاوه‌بر این، به‌لطف علاقه جدید این پلتفرم به آسان‌تر کردن کشف ویدیو، کاربران اکنون می‌توانند در جریان بی‌پایانی از ویدیوها جذب شوند.

هنگامی‌که یک ویدیو در نمای فراگیر جدید خود گسترش می‌یابد، با کشیدن انگشت به سمت بالا یک ویدیوی جدید نشان داده می‌شود. این فرآیند می‌تواند به‌طور بی‌پایان انجام شود و تجربه تماشای بی‌وقفه را به کاربران ارائه دهد. توییتر بیان می‌کند که اگر می‌خواهید از نمای غوطه‌ور خارج شوید، فقط می‌توانید روی فلش عقب موجود در گوشه سمت چپ بالا کلیک کنید. علاوه‌بر نمای جدید، این شرکت رابط ویدیویی جدیدی را اجرا خواهد کرد که به برگه کاوش پلتفرم اضافه خواهد شد. رابط جدید تماشای و لذت بردن از محبوب‌ترین ویدیوهای موجود در این پلتفرم را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

اگرچه توییتر به‌عنوان اولین انتخاب برای کاربران به‌منظور پخش ویدیو درنظر گرفته نمی‌شود، اما به‌راحتی می‌توان فهمید که چرا این کار را دنبال می‌کند. TikTok در چند سال گذشته به یک غول ویدیویی تبدیل شده است و بسیاری از شرکت‌ها سعی کرده‌اند برخی از ویژگی‌های اصلی آن را تقلید کنند تا از این وضعیت استفاده کنند. علاوه‌بر حالت جدید مشاهده ویدیو، توییتر همچنین مشغول ساخت یک مرکز صوتی جدید با منطقه بازسازی‌شده Spaces خود با پادکست بوده است. باید دید که آیا هر یک از این تغییرات نتایج سالم و بلندمدتی به‌همراه خواهند داشت یا خیر.

انتشار اولین توییت با ویرایش درکنار نمایش رابط کاربری جدید پخش ویدیو توییتر

انتشار اولین توییت با ویرایش درکنار نمایش رابط کاربری جدید پخش ویدیو توییتر

انتشار اولین توییت با قابلیت ویرایش

به‌نظر می‌رسد برای سال‌هاست که کاربران توییتر راهی برای ویرایش توییت ها می‌خواهند. درحالی‌که تاکنون شایعات و گزارش‌های داخلی زیادی پیرامون این قابلیت وجود داشت، دکمه ویرایش هنوز به‌صورت رسمی ظاهر نشده است. بااین‌حال، آوریل سال جاری بود که توییتر بالاخره تأیید کرد که بر روی این ویژگی کار می‌کند و به اعلام کرد که به‌زودی منتشر خواهد شد. خب، بالاخره زمان آن نزدیک است، زیرا حساب Twitter Blue به‌تازگی اولین توییت ویرایش‌شده عمومی این پلتفرم را توییت کرده است.

اگرچه این مورد هیجان‌انگیز بوده، اما واقعاً هیچ پاسخی در مورد زمان انتشار این ویژگی منتشر نشده است. بااین‌حال، ایده خوبی از نحوه عملکرد این ویژگی در یک سناریوی زنده نشان داده شده است. ما در گذشته گزارش داده‌ایم که چگونه توییتر چندین نشانه بصری را برای نشان دادن زمانی که یک توییت ویرایش می‌شود، به کاربران نشان می‌دهد. ما می‌توانیم در توییت ببینیم که یک پیام به‌صورت “آخرین ویرایش” نشان داده شده است. این پیام نشان می‌دهد که آخرین بار چه زمانی کاربر یک توییت را با تاریخ و زمان آن ویرایش کرده است. با کلیک بر روی پیام، کاربران می‌توانند جزئیات بیشتری را دریافت کرده و نحوه ویرایش توییت را مشاهده کنند.

توییتر از پیش اعلام کرده است که وقتی این ویژگی فعال شود، تنها در انحصار مشترکان Twitter Blue خواهد بود. Twitter Blue یک سرویس اشتراک ممتاز است که به کاربران امکان دسترسی به مزایای اضافی مانند نمادهای برنامه‌های سفارشی، توانایی لغو توییت‌ها، حذف آگهی، پوشه‌های نشانک و موارد دیگر را می‌دهد. مشترکین Twitter Blue همچنین به بخش آزمایشگاه‌ها دسترسی پیدا می‌کنند و ویژگی‌های آزمایشی را ارائه می‌دهند که می‌توانند هر از گاهی تغییر کنند. اخیراً، توییتر پیشنهاد‌های صوتی خود را ازطریق Labs گسترش داده و یک تب Spaces جدید شامل پادکست‌ها و سایر محتوای صوتی را ارائه کرده است. اگر به Twitter Blue علاقه‌مند هستید، این سرویس 4.99 دلار در ماه هزینه دارد و در استرالیا، ایالات‌متحده و نیوزیلند در دسترس است.

نظر شما درباره رابط کاربری جدید پخش ویدیو توییتر و همچنین اولین توییت ویرایش شده چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی