حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

رندر های موتورولا Moto G72 پیش از رونمایی این گوشی لو رفتند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، موتورولا

شایعه شده است که موتورولا Moto G72 تا پایان ماه جاری میلادی معرفی خواهد شد. متاسفانه اطلاعات زیادی درباره میان رده آینده موتورولا در دست نیست. طبیعتاً می‌توان انتظار داشت که این تلفن هوشمند نسبت به Moto G71 ارتقاء هایی را تجربه کند. اکنون OnLeaks و Pricebaba اولین رندر های موتورولا Moto G72 را منتشر کرده اند. همچنین در گزارش منابع مذکور، اشاره ای به مشخصات سخت افزاری مورد انتظار این گوشی شده است.

رندر های موتورولا Moto G72 جزئیات طراحی این دستگاه را فاش می‌کنند

همان‌طور که اشاره کردیم، تا پیش از انتشار گزارش جدید OnLeaks، اطلاعات زیادی درباره تلفن هوشمند آینده موتورولا در دست نبود. هم اکنون اما می‌دانیم که باید چه انتظاری از موتورولا داشته باشیم. تصویر اول، نشان می‌دهد که این دستگاه در برابر قطرات آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود. تصویر دوم نیز وجود سنسور اثر انگشت زیر صفحه نمایش را تایید می‌کند. با توجه به آنکه سنسور اثر انگشت به زیر نمایشگر رفته است، می‌دانیم که موتورولا به سراغ استفاده از پنل های OLED خواهد رفت.

موتو جی ۷۲ در برابر قطرات آب مقاوم است

تصویر سوم، طراحی قاب پشتی Motorola Moto G72 را نشان می‌دهد. قاب پشتی این دستگاه ما را به یاد Moto Edge 30 Ultra که اخیرا معرفی شده است، می‌یندازد. سه لنز در ماژول دوربین جی ۷۲ دیده می‌شود. برخی معتقدند که دوربین اصلی این تلفن هوشمند رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی  داشته (که البته در رندر ها نیز مشخص است)؛ و دوربین های دیگر از نوع اولترا واید (با رزولوشن ۸ مگاپیکسل) و ماکرو (با وضوح ۲ مگاپیکسل) خواهند بود.

سنسور اثر انگشت جی ۷۲ زیر صفحه نمایش قرار دارد

حاشیه های زیادی در اطراف نمایشگر Moto G72 دیده نمی‌شود. موتورولا از ترند این روز های بازار پیروی کرده و دوربین سلفی میان رده آینده خود را درون پانچ هول قرار داده است. گفته می‌شود که این دوربین رزولوشن ۱۶ مگاپیکسلی خواهد داشت.

قاب پشتی Motorola Moto G72

همان‌طور که وب‌سایت GSMArena اشاره کرده است؛ موتورولا Moto G72 مانند بسیاری از میان رده های اندرویدی از باتری پرظرفیتی بهره می‌برد. این دستگاه به باتری ۵,۰۰۰ میلی آمپری مجهز شده و از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی خواهد کرد. در نهایت، توجه داشته باشید که تمام مشخصات مذکور در حد یک شایعه بوده و به طور رسمی تأیید نشده اند.

موتورولا Moto G200، موتو G71، موتو G51، موتو G41 و Moto G31، همگی رسماً معرفی شدند!

با توجه به رندر های موتورولا Moto G72 نظر شما درباره طراحی این تلفن هوشمند چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی