حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

موتورولا Moto G72 با دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی و نمایشگر ۱۲۰ هرتز معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، موتورولا

چند روز پیش رندر ها و مشخصات موتورولا Moto G72 فاش شده بودند. هم اکنون این تلفن هوشمند در هند معرفی شده است. جدیدترین گوشی از این برند متعلق به لنوو دارای دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، صفحه نمایش OLED و باتری پرظرفیت است. با ترنجی همراه باشید تا مشخصات Motorola Moto G72 را با یکدیگر بررسی کنیم.

موتورولا Moto G72 به تراشه مدیاتک هلیو جی ۹۹ مجهز است

موتورولا Moto G72 یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه بوده که تنها از شبکه اینترنت 4G پشتیبانی می‌کند. اما طراحی قاب پشتی این دستگاه ما را یاد گوشی پریمیوم Edge 30 Ultra می‌اندازد. موتو جی ۷۲ دارای صفحه نمایش ۶.۶ اینچی pOLED با رزولوشن ۱۰۸۰×۲۴۰۰ پیکسل (همان FullHD+) است. این نمایشگر عمق رنگ ۱۰ بیتی و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد ‌‌ . دوربین سلفی این تلفن هوشمند در یک پانچ هول قرار گرفته؛ و صفحه نمایش آن از استاندارد HDR10 و فضای رنگی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند. تاچ سمپلینگ ریت این دستگاه معادل ۵۷۶ هرتز بوده و سنسور اثر انگشت نیز به زیر صفحه نمایش رفته است.

برخی از ویژگی های موتو جی ۷۲

موتورولا Moto G72 نیروی پردازشی خود را از طریق تراشه مدیاتک هلیو G99 تأمین می‌کند. رم های LPDD4X (از نوع uMCP) تراشه این دستگاه را همراهی می‌کنند. موتو جی ۷۲ در بخش نرم افزار به روز بوده و از دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری My UX بهره مند است. این شرکت برای تلفن هوشمند مورد بحث، قول ارائه یک به روز رسانی اندروید و سه سال آپدیت امنیتی را داده است.  سه لنز دوربین در قاب پشتی جی ۷۲ دیده می‌شوند. دوربین اصلی رزولوشن ۱۰۸ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن دو دوربین اولترا واید و ماکرو قرار گرفته اند. این دوربین ها به ترتیب رزولوشن ۸ و ۲ مگاپیکسلی دارند. این تلفن هوشمند از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی برای گرفتن عکس های سلفی و برقراری تماس های ویدیویی در مرکز نیمه بالایی صفحه نمایش بهره می‌برد.

Motorola Moto G72

این تلفن هوشمند دارای استاندارد IP52 بوده و به باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپری نیز مجهز شده است. Motorola Moto G72 از شارژ سریع ۳۳ واتی پشتیبانی می‌کند. برخورداری از اسپیکر های استریو (با پشتیبانی از Dolby Atmos)، درگاه USB type-C و جک ۳.۵ میلی متری صدا، از دیگر ویژگی های این دستگاه است‌ . امکانات اتصال در Moto G72 شامل پشتیبانی دو سیم کارت، شبکه اینترنت 4G، وای فای دو بانده، بلوتوث نسخه ۵.۱، GNSS، و NFC است. ابعاد این تلفن هوشمند ۷۴.۴×۱۶۰.۵×۷.۹ میلی متر و وزن آن ۱۶۶ گرم است.

موتورولا موتو جی ۷۲ با چه قیمتی به دست کاربران خواهد رسید؟

بر اساس گزارش Gizmochina، گویا جدیدترین گوشی هوشمند موتورولا تنها در یک نسخه و با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی عرضه می‌شود. این نسخه ۱۸,۹۹۹ روپیه (حدوداً معادل ۲۳۲ دلار) قیمت داشته و در رنگ های خاکستری و آبی قابل تهیه خواهد بود. امکان خرید این دستگاه از ساعت ۱۲ ظهر (به وقت محلی) روز ۱۲ اکتبر (بیستم مهرماه) ز طریق وب‌سایت Flipkart ممکن خواهد بود.

موتورولا Edge 30 Ultra با دوربین 200 مگاپیکسلی رسما معرفی شد: نسخه جهانی Moto X30 Pro

 

نظر شما درباره Motorola Moto G72 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی