حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

گوشی Infinix Zero Ultra با دوربین 200 مگاپیکسلی و شارژ 180 واتی 13 مهر 1401 معرفی خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری

کمپانی اینفینیکس فناوری شارژ فوق‌سریع 180 واتی ThunderCharge خود را اوایل امسال معرفی کرده و اعلام کرد گوشی هوشمندی با این توان شارژ را به‌زودی معرفی کمپانی اینفینیکس فناوری شارژ فوق‌سریع 180 واتی ThunderCharge خود را اوایل امسال معرفی کرده و اعلام کرد گوشی هوشمندی با این توان شارژ را به‌زودی معرفی خواهد کرد. حال، Infinix رسما تاریخ معرفی این گوشی جدید با نام Zero Ultra را به‌همراه برخی مشخصات رسمی آن اعلام کرده است که شامل تراشه Dimensity 920 مدیاتک، نمایشگر 120 هرتز آبشاری، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و شارژ فوق‌سریع 180 واتی می‌شود.خواهد کرد. حال، Infinix رسما تاریخ معرفی این گوشی جدید با نام Zero Ultra را به‌همراه برخی مشخصات رسمی آن اعلام کرده است که شامل تراشه Dimensity 920 مدیاتک، نمایشگر 120 هرتز آبشاری، دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی و شارژ فوق‌سریع 180 واتی می‌شود.

گوشی Infinix Zero Ultra

اینفینیکس به‌تازگی اعلام کرده است که فناوری جدید و بالقوه شارژ فوق‌سریع 180 واتی ThunderCharge، اولین حضور خود را در Zero Ultra خواهد داشت. همچنین گفته می‌شود که این گوشی هوشمند جدید، دومین دستگاه پس از شیائومی 12T Pro است که با پیروی از Edge 30 Ultra موتورولا، از حسگر تصویر 200 مگاپیکسلی پیشرفته برای لنز اصلی دوربین خود استفاده می‌کند.

این مشخصات همچنین باعث می‌شود Zero Ultra بی‌شباهت به رقیب موتورولا خود نباشد، با برجستگی دوربین بزرگ خود که سنسور 200 مگاپیکسلی را در خود جای داده است.

گوشی Infinix Zero Ultra

گوشی Infinix Zero Ultra

با توجه به این نکته، اینفینیکس هنوز به این موضوع اشاره نکرده است که آیا این گوشی هوشمند از همان سنسور ISOCELL HP1 سامسونگ در 30 Ultra استفاده می‌کند یا به‌جای آن یک جایگزین Omnivision دارد.

پس از آن، ما اکنون می‌دانیم که دوربین اصلی دارای OIS نیز است. از سوی دیگر، Zero Ultra از تراشه میان‌رده نه‌چندان قدرتمند Dimensity 920 بهره می‌برد که هنوز معلوم نیست می‌تواند از پس سنسور 200 مگاپیکسلی آن برآید یا خیر.

این گوشی جدید همان‌طور که از تصویر زنده زیر نیز مشخص است، از نمایشگر خمیده آبشاری با رفرش‌ریت 120 هرتز و سوراخ نمایشگر مرکزی استفاده می‌کند.

علی‌رغم این مشخصات Infinix گوشی Zero Ultra خود را در AliExpress با قیمتی کمتر از 999 دلار آمریکا برای 8 گیگابایت رم و 256 گیگابایت حافظه داخلی فهرست کرده است.

نظر شما درباره گوشی Zero Ultra و مشخصات برجسته آن در قسمت دوربین و شارژ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی