حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53 سامسونگ تا قبل از زمستان ۱۴۰۱ ارایه می شود؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اندروید ۱۳، سامسونگ

شایعه ای با ادعای قابل توجه منتشر شده است. در این گزارش می شنویم که آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53 سامسونگ تا قبل از زمستان ۱۴۰۱ ارایه می شود. چرا این موضوع دارای اهمیت است؟ چون گلکسی A53 یک موبایل میان‌رده است و چنین سرعتی در عرضه آپدیت اساسی سیستم عامل جدید اندروید برای آن دور از ذهن به نظر می رسید.

آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53

سامسونگ قبلاً نسخه بتای One UI 5.0 مبتنی بر اندروید 13 را برای چند گوشی هوشمند عرضه کرده است. به تازگی شایعه شده که تاریخ عرضه آپدیت اندروید ۱۳ سامسونگ برای گلکسی اس ۲۲ حوالی ۲۵ تا ۲۷ مهر ۱۴۰۱ تعیین شده است.

در حالی که ما منتظر تایید این ادعا هستیم، گزارشی به ما یک فهرست از گوشی‌های هوشمند سامسونگ را به اشتراک گذاشته‌ که حتما نسخه پایدار One UI 5.0 را قبل از سال 2023 دریافت خواهند کرد، این یعنی تقریبا تا قبل از فرارسیدن زمستان.

این گزارش ادعا می‌کند که سامسونگ آپدیت پایدار One UI 5.0 را برای سری گلکسی S21 و گلکسی S22 همراه با گلکسی Z Fold3، Galaxy Z Flip3، Galaxy Z Fold4 و Galaxy Z Flip4 قبل از سال 2023 منتشر خواهد کرد.

گلکسی A53

گلکسی A53

این گزارش می گوید که سامسونگ می خواهد آپدیت اندروید ۱۳ گلکسی A53 را تا پایان سال ۲۰۲۲ عرضه کند. اگر صحیح باشد، چنین حرکتی Galaxy A53 را به تنها گوشی هوشمند غیر پرچمدار سامسونگ تبدیل کند که جدیدترین رابط کاربری اندروید سفارشی این شرکت را تا قبل از سال 2023 دریافت می کند.

هنوز این ادعا به صورت رسمی تایید نشده است و تا موعد مقرر حدود ۳ ماه زمان باقی مانده اما من فکر می کنم که به تحقق پیوستن این ادعا خیلی دور از ذهن نیست. گلکسی A53 با اندروید ۱۲ و تراشه اختصاصی اگزنیوس ۱۲۸۰ سامسونگ ارایه شده است و با کمی تلاش و پشتکار احتمالا این برند بتواند در موعد احتمالی به ارایه آپدیت اندروید ۱۳ آن برسد.

سامسونگ گلکسی A53 5G با اگزینوس ۱۲۸۰ و قیمت ۴۴۹ یورو رسما معرفی شد

نظر شما چیست؟ این اتفاق رخ خواهد داد؟ اصلا برای شما اهمیت دارد؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)