حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت iOS 16.1 درصد باتری را به آیفون های مینی، آیفون 11 و آیفون XR اضافه می‌کند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | iOS، اپل

اپل در iOS 16 نماد باتری آیفون‌های با Face ID را به‌روزرسانی کرد تا درصد باتری را به‌جای نمایش تصویری از سطح باتری نمایش دهد. در زمان راه‌اندازی، این حالت برای آیفون 13 مینی، آیفون 12 مینی، آیفون XR و آیفون 11 ارائه نشد. اما طبق گزارش‌های متعدد از فروم‌های MacRumors و توییتر، با آپدیت جدید iOS 16.1، اکنون تمامی آیفون ها درصد باتری را به‌نمایش می‌گذارند.

نمایش درصد باتری در تمامی آیفون ها در iOS 16.1

اولین نسخه بتای iOS 16.1 برای آیفون‌ها در روز چهارشنبه برای توسعه‌دهندگان منتشر شد و دارای مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید است. اما علاوه‌بر آن، به‌روزرسانی درصد باتری را در نوار وضعیت برای مدل‌های آیفونی که قبلاً توسط این ویژگی پشتیبانی نمی‌شد، فعال می‌کند.

اپل هرگز روشن نکرد که چرا نشانگر درصد باتری برای این مدل‌ها را در ابتدا در دسترس قرار نداد. برخی از کاربران حدس می‌زنند که اپل از نتیجه این حالت راضی نبوده است، زیرا آیفون XR و آیفون 11 دارای LCD با تراکم پیکسلی کمتری نسبت به سایر آیفون‌ها هستند. درعین‌حال، آیفون 12 مینی و آیفون 13 مینی به‌دلیل اندازه نمایشگرشان، فضای زیادی در قسمت ناچ ندارند.

نمایش درصد باتری در تمامی آیفون ها در iOS 16.1

نمایش درصد باتری در تمامی آیفون ها در iOS 16.1

درصد باتری در آیفون‌هایی با Face ID در iOS 15 و به قبل، وجود نداشت؛ زیرا در دو طرف ناچ که سخت‌افزار دوربین TrueDepth را در خود جای داده است، طراحی پیشین درصد باتری آیفون‌ها جای نمی‌گرفت. اما طراحی به‌روزرسانی‌شده اپل در iOS 16، سطح باتری خاصی را به نماد باتری اضافه می‌کند.

با این آپدیت، کاربران آیفون 13 مینی، آیفون 12 مینی، آیفون XR و آیفون 11 می‌توانند درصد باتری خود را در نوار وضعیت مشاهده کنند و درصد باتری به‌طور رسمی در آیفون XR و نسخه‌های جدیدتر در دسترس است. دستگاه‌های بدون ناچ Face ID شامل آیفون 8 و آیفون SE 2022/2020، درصد باتری را به‌طور کلاسیک نمایش می‌دهند.

نظر شما پیرامون اضافه‌شدن نمایش درصد باتری به مدل‌های آیفون 13 مینی،‌ 12 مینی، 11 و XR چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی