حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تغییر آیکون باتری در iOS 16.1 بتا دوم عمومی

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | آپدیت، اپل

به نظر می رسد که اپل در بازگرداندن نمایش درصد باتری ایفون‌هایی که ناچ دارند، حسابی درگیر است. این شرکت تلاش دارد تا با ارایه آپدیت‌های جدید قابلیت بسیار ساده‌ای که سال‌هاست در گوشی‌های اندرویدی وجود دارد را به صورت بهینه روی‌ آیفون‌های خود پیاده سازی کند. به تازگی شاهد تغییر آیکون باتری در iOS 16.1 بتا دوم عمومی هستیم.

آیکون باتری در iOS 16.1

در iOS 16 قابلیت نمایش درصد باتری درون آیکون باتری به آیفون XR، آیفون ۱۱، آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۳ مینی اضافه نشد. در اولین بتا عمومی iOS 16.1 این قابلیت به آیفون‌های مذکور اضافه شد.

با این حال وقتی به آن نگاه می کنید، همیشه یک باتری را می بینید که کاملا پر است اما درصد باتری درون آن نوشته شده است. این کمی عجیب بود چرا که مثلا اگر باتری گوشی من ۵۰ درصد است، چرا باید آیکون باتری کاملا پر باشد و درون آن عدد ۵۰ نمایش داده شود؟ روش منطقی که سال‌هاست در گوشی‌های اندرویدی می بینیم، کاهش حجم آیکون باتری متانسب با درصد در حال نمایش است.

حالا و در iOS 16.1 بتا دوم عمومی می توانیم ببینیم که اپل هم متوجه این موضوع شده و موضوع را اصلاح کرده است. همانطور که در تصویر اصلی مطلب می بینید، حجم آیکون باتری متناسب با درصد باتری نمایش داده شده، پر شده است.

آپدیت iOS 16.1 بتا دوم عمومی

آپدیت iOS 16.1 بتا دوم عمومی

شما در حلقه آپدیت‌های آزمایشی اپل هستید؟ فکر می کنید این آیکون باتری جدید آیفون چطور است؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
mostafa3

تست دوربین dxo بروز شده آقای عطایی

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)