حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کالبدشکافی آیفون ۱۴ پرو مکس اپل را تماشا کنید

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تماشا کنید

ویدیوهای کالبدشکافی موبایل‌ها می‌تواند دید خوبی از طراحی داخلی این محصولات به ما بدهد. جدیدترین محصولات اپل شامل خانواده iPhone 14 می شود و امروز می‌خواهیم با هم کالبدشکافی آیفون ۱۴ پرو مکس اپل را تماشا کنیم.

کالبدشکافی آیفون ۱۴ پرو مکس

اولین کالبدشکافی آیفون 14 پرو مکس، یک حسگر بازطراحی شده Face ID را به علاوه سیستم دوربین بزرگتر و یک هیت سینک جدید نشان می دهد.

اولین سری عرضه سری آیفون 14 پرو زودتر از ۲۵ شهریور ۱۴۰۱ نیست اما یکی از یوتیوب‌برها مقداری زودتر یک آیفون 14 پرو مکس دریافت و آن را کالبدشکافی کرده است.

 

 

کانال یوتوب PBKreviews این ویدئو را به اشتراک گذاشت، که در آن کالبدشکافی iPhone 14 Pro Max را به طور کامل نشان داده و سپس به سرعت مونتاژ مجدد موفقیت آمیز را نمایش می دهد.

شاید مشهودترین تغییر را بتوان در جایی دید که حسگر مجاورت را زیر صفحه نمایش قرار داده اند. همچنین سیستم Face ID دوربین TrueDepth کمی تغییر مکان داده تا بریدگی قرص شکل جدید پایین تر از ناچ قدیمی باشد.

حسگر مجاورت و سنجش نور محیطی آیفون ۱۴ پرو مکس که زیر نمایشگر قرار دارند

حسگر مجاورت و سنجش نور محیطی آیفون ۱۴ پرو مکس که زیر نمایشگر قرار دارند

همچنین یک صفحه فلزی شامل پدهای گرافیتی، وجود دارد که به ما نشان می‌دهد آیفون جدید چگونه گرما را دفع می کند. کالبدشکافی مذکور همچنین سیستم دوربین جدید و بزرگ‌تر را نشان داده و نگاهی اجمالی به اجزای ماژول اتصال ماهواره‌ای جدید می‌دهد.

نظر شما چیست؟ منتظر iPhone 14 Pro Max هستید؟ طراحی داخلی آن را چطور دیدید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)