حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

پرچمدار پیکسل گوگل با صفحه نمایش کوچک احتمالا در دست ساخت است

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | اخبار، شایعات، گوگل

در چند وقت اخیر شایعات پیرامون محصولات آینده گوگل به شدت افزایش یافته است و بر اساس آن‌ها می‌توان گفت که این شرکت آمریکایی سخت مشغول تلاش برای ایجاد دستگاه‌های سخت‌افزاری متنوعی در پلتفرم خود است. دو مورد از این دستگاه‌ها تبلت پیکسل اولترا و گوشی پیکسل فولد بودند. اما گویا یک پرچمدار پیکسل گوگل با صفحه نمایش کوچک احتمالا در دست ساخت است. با ترنجی همراه باشید.

پرچمدار پیکسل گوگل با صفحه نمایش کوچک احتمالا در دست ساخت است

حتی با وجود اینکه منسوخ شدن گوشی‌های جمع‌ و جور برای مدت طولانی‌تر از آنچه که در حال حاضر به یاد داریم، پیش‌ بینی شده است، اما در این میان چند شرکت مهم همچنان با عرضه منظم مدل‌های کوچک‌تر از حد متوسط، برخلاف جریانی که اخیرا اپل به آن ملحق شده است، حرکت می‌کنند. البته، میانگین اندازه صفحه نمایش گفته شده در چند سال گذشته به تدریج افزایش یافته است، زیرا حاشیه‌ها به آرامی کم و کم‌تر شده و به محو شدن کامل نزدیک می‌شوند.

پرچمدار پیکسل گوگل با صفحه نمایش کوچک

به این معنی که ما واقعا نمی‌دانیم از یک پرچمدار جدید پیکسل کوچک در آن بخش چه انتظاری باید داشته باشیم. در واقع، ما حتی نمی‌دانیم که در این بخش از بازار، از دستگاهی با اسم رمز neila چه انتظاری باید داشته باشیم. اخیرا افشاگر معروف دنیای تکنولوژی به نام Digital Chat Station در آخرین پست خود در Weibo به طور مبهم به چنین دستگاهی اشاره کرده است. اما از آنجایی که این منبع نسبتا قابل اعتماد از اطلاعات فاش شده در مورد تعدادی از محصولات مختلف در گذشته، به درستی صحبت به میان آورده است، باید این شایعه جدید را با کمی شک و شبهه بررسی کنیم.

اما در نهایت نمی‌توان بازهم به درستی فهمید که گوگل چرا بر روی یک دستگاه پرچمدار با صفحه‌نمایش کوچک و صفحه تخت که دارای پانچ هولی در مرکز خود است و همچنین طراحی عقب آن مشابه مدلی‌های اخیر پیکسل است، کار می‌کند. مشخص نیست در این مرحله هدف گوگل چیست. خصوصا اینکه این دستگاه چه قابلیتی را ارائه می‌دهد که مدل‌های بزرگ‌تر از ارائه دادن آن ناتوان هستند؟

فقط به این دلیل که آیفون ۱۲ مینی و آیفون ۱۳ مینی برای اپل فروش خوبی نداشتند، لزوما به این معنی نیست که یک نوع پیکسا ۷ مینی یا پیکسل ۸ مینی مخاطبی پیدا نخواهد کرد. اگر به یاد داشته باشید، در سال ۲۰۲۰ یک مدل پیکسل ۵ با صفحه نمایش ۶ اینچی عرضه شد که با استانداردهای امروزی، این یک گوشی بسیار جمع و جور و با حاشیه‌های تقریبا غیر قابل رویت است.

پرچمدار پیکسل گوگل با صفحه نمایش کوچک

به گفته PhoneArena، همین امر کم و بیش در مورد پیکسل 6a با نمایشگر ۶.۱ اینچی امسال نیز صدق می‌کند، اما این دستگاه قطعا یک پرچمدار به معنای سنتی خود نیست. باید منتظر ماند و دید که آیا گوگل در آینده نزدیک در محدوده ۶ اینچی باقی خواهد ماند تا امثال ذنفون ۹ ایسوس با نمایشگر ۵.۹ اینچی به سود خود دست پیدا کند یا شاید به مدل‌های ۵.۵ اینچی پیکسل ۳ در سال ۲۰۱۸بازگردد. در این خبر جدید شایعه شده است که گوگل در تلاش برای کسب عنوان بهترین و مدرن‌ترین گوشی کوچک در بازار تلاش می‌کند.

مانند ابر پرچمدار اسطوره ای Pixel Ultra و رقیب پیکسل واچ اپل، این پروژه Pixel Mini شاید هرگز نتواند به ثمر بنشیند و سال به سال به تعویق بیفتد تا زمانی که گوگل در نهایت صنعت موبایل را آماده استقبال از چنین محصول پرخطری بداند. در هر صورت، مطمئنا منتظر چنین محصولی خواهیم بود و خود را برای هر نوع پیشرفت خاصی در این دستگاه که شایعات منتشر شده آن را Pixel Neila می‌دانند، آماده خواهیم کرد. نظر شما کاربران ترنجی درباره پرچمدار پیکسل گوگل با صفحه نمایش کوچک چیست؟!

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

حیف که مثل آیفون با قیمتای فضایی وارد بازار میشن

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان