حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سیستم عامل tvOS 16 اپل رسما منتشر شد + لیست تغییرات

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، تلویزیون، سیستم عامل

پس از گذشت سه ماه از نسخه آزمایشی بتا، سیستم عامل مخصوص تلویزیون‌های هوشمند tvOS 16 اپل به‌صورت رسمی در دسترس همه کاربران قرار گرفت. با این tvOS 16، دارندگان Apple TV و HomePod می‌توانند از عملکردهای جدیدی بهره‌مند شوند که البته در این نسخه، حداقل تغییرات ممکن برای tvOS ارائه شده است.

سیستم عامل tvOS 16 اپل

به‌روزرسانی tvOS 16 را می‌توانید ازطریق برنامه تنظیمات در Apple TV با رفتن به System -> Software Update دانلود کنید. دارندگان Apple TV که به‌روزرسانی خودکار سیستم‌عامل را روشن کرده‌اند، به‌طور خودکار به tvOS 16 ارتقا می‌یابند.
شماره نسخه سیستم عامل جدید، 2A932 است. درست مانند tvOS 15، اپل اطلاعات زیادی در مورد tvOS 16 ارائه نکرده اما ازآنجایی‌که این شرکت بر روی سیستم‌عامل‌های دیگر تمرکز می‌کند، به‌نظر می‌رسد که Apple TV چیز زیادی برای بهبود به‌همراه نداشته باشد.

لیست تغییرات و ویژگی‌های جدید سیستم‌عامل tvOS 16 اپل در زیر آمده است:

سازگاری کنترلرهای Nintendo Switch: سیستم‌عامل tvOS 16 درنهایت از Joy-Cons و Pro Controller Nintendo Switch پشتیبانی خواهد کرد. ما این مورد را پیش از این به‌طور کامل پوشش داده بودیم. اپل نیز پیرامون این ویژگی بیان می‌کند: «بسیاری از کنترلرهای بازی بلوتوثی و USB توسط Game Controller پشتیبانی خواهند شد که با tvOS 16 شروع می‌شود.»

پشتیبانی از +HDR10: آخرین نسل فناوری رنج دینامیکی بالا در برنامه Apple TV در tvOS 16 پشتیبانی خواهد شد.

قابلیت انتقال ویدیو در تب +Apple TV: پیش‌نمایش‌های ویدیویی غنی در بالای برگه +Apple TV به کاربران کمک می‌کند Apple Original موردعلاقه بعدی خود را پیدا کنند.

+Apple Fitness: با tvOS 16، در لحظات کلیدی تمرین، Intensity Metrics فراخوانی می‌شود و برای ایجاد انگیزه بر روی صفحه، نمایش داده می‌شود.

سیستم عامل tvOS 16 اپل

سیستم عامل tvOS 16 اپل

برای اولین بار، اپل نسخه بتای عمومی HomePod Software 16 را ارائه کرد. درحال‌حاضر، مشخص نیست که چه چیزی با این سیستم‌عامل تغییر کرده است، اگرچه پس از اطلاع از اضافه شدن زبان‌های Siri جدید، آن را به‌روز خواهیم کرد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی