حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویژگی Nintendo Switch Gaming با آپدیت TvOS 16 ارائه شده است

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آپدیت، اپل، اخبار

شرکت اپل علاوه بر سیستم عامل‌های محبوبی که برای موبایل، تبلت و لپ‌تاپ دارد، برای تلویزیون‌ها نیز چنین سیستم عاملی را در نظر گرفته است و هر نسل نیز قابلیت‌های متنوعی به آن می‌افزاید. اکنون بر اساس اخبار دریافتی، گویا ویژگی Nintendo Switch Gaming با آپدیت TvOS 16 ارائه شده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

ویژگی Nintendo Switch Gaming با آپدیت TvOS 16 ارائه شده است

اپل بالاخره نسخه نهایی TvOS 16 را برای دارندگان Apple TV و Apple Homepod منتشر کرد. قبل از انتشار نهایی، TvOS 16 مدتی است که روی نسخه بتا اجرا می‌شود. اما به نظر می‌رسد این انتظار ارزش آن را دارد، زیرا نسخه جدید TvOS دارای ویژگی‌های بیشتری است که Apple TV شما را کاربر پسندتر می‌کند.

ویژگی Nintendo Switch Gaming با آپدیت TvOS 16

این موضوع می‌تواند توضیح دهد که چرا اپل اطلاعات زیادی در مورد TvOS 16 ارائه نکرده است. با وجود این، به‌روزرسانی نرم‌افزاری جدید این سیستم عامل دارای ویژگی‌های جدیدی است که باید قبل از نصب به‌روزرسانی در دستگاه خود بدانید. در ادامه به این موارد اشاره می‌کنیم.

پشتیبانی از کنترلرهای نینتندو سوییچ (Support for Nintendo Switch Controllers): سرانجام انتظار طولانی کاربران برای این ویژگی به پایان رسید. مدتی است که این قابلیت یکی از درخواست‌های ویژه کاربران Apple TV بوده است. از این پس، کنترلرها Joy-con نینتندو سوییچ و همچنین کنترلرهای Nintendo Switch Pro با Apple TV شما کار می‌کنند و به لطف آخرین به‌روز رسانی TvOS 16 این قابلیت‌ها در دسترس قرار گرفته‌اند.

پشتیبانی HDR10+ یا (HDR10+ Support): برای ارتقای تجربه فیلم تماشای خود به سطح و لولی بالاتر، با جدیدترین به‌روزرسانی اپل تی‌وی، اکنون می‌توانید از محدوده دینامیکی بالاتری در اپل تی‌وی خود لذت ببرید.

ارسال ویدیو (Video Forwarding): با ویژگی جدید ارسال ویدیو، این فرصت را دارید که از یک صحنه به صحنه دیگر بپرید. چیزی که این ویژگی را حتی بهتر می‌کند این است که در حین پرش، یک پیش‌ نمایش ویدیوی غنی را در بالای آن مشاهده می‌کنید. این قابلیت به شما کمک می‌کند تا صحنه دقیقی که می‌خواهید ببینید را دریافت کنید.

فیتنش پلاس اپل (Apple Fitness Plus): در Apple TvOS 16 جدید یک حالت تمرین تعبیه شده است و شما می‌توانید یادآوری آن را تنظیم کنید که روی صفحه ظاهر شود تا به شما کمک کند برنامه ورزشی خود را پیش ببرید. شما حتی می توانید حالت تمرین را متناسب با سطح قدرت خود در هر زمان تنظیم کنید. حالت آسان، متوسط، سخت و تمام بیرون.

ویژگی Nintendo Switch Gaming با آپدیت TvOS 16

به گفته GizChina، برای بسیاری سوال است که این آپدیت در نهایت چه زمانی منتشر می‌شود؟ لازم به ذکر است که انتشار آپدیت Apple TvOS 16 در حال حاضر برای کاربران Apple TV آغاز شده است. اگر این به‌روز رسانی برای شما هنوز عرضه نشده است، می‌توانید آن را از بخش به‌​​روز رسانی سیستم در زیر صفحه تنظیمات بررسی کنید. نظر شما کاربران ترنجی درباره ارائه شدن ویژگی Nintendo Switch Gaming با آپدیت TvOS 16 چیست؟ آیا این قابلیت را مفید و کاربردی می‌دانید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان