حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم ۵۰ درصدی آیفون های اپل در بازار آمریکا رسما تثبیت شده است

اپل سالیان سال است که در حال تصاحب سهم بیشتری از بازار کشورهای مختلف است و این موفقیت بزرگ را نیز مدیون سیستم عامل iOS و گوشی‌های با کیفیت آیفون خود است. مدتی قبل به این موضوع پرداختیم که به زودی سهم بازار آیفون اپل در آمریکا از ۵۰ درصد نیز فراتر خواهد رفت. حالا نیز سهم ۵۰ درصدی آیفون های اپل در بازار آمریکا رسما تثبیت شده است. با ترنجی همراه باشید.

سهم ۵۰ درصدی آیفون های اپل در بازار آمریکا رسما تثبیت شده است

یک نظرسنجی اخیر از StockApps ادعا می‌کند که آیفون‌ها در حال حاضر ۵۰ درصد از کل بازار تلفن‌های هوشمند مورد استفاده در ایالات متحده را تشکیل می‌دهند. بر اساس این گزارش، آیفون از سهم بازار اندروید نیز پیشی گرفته است. به دلیل گسترش فروش اپل، این شرکت همچنان به عملکرد بهتری نسبت به رقیب اصلی خود ادامه می‌دهد و اکنون به واسطه این موفقیت بزرگ که به دست آورده است، در صنایع جدیدی مانند بخش‌های مالی نیز وارد شده است. ادیت ریدز، تحلیلگر StockApps نظرات خود را در مورد داده‌ها بیان کرده است.

سهم ۵۰ درصدی آیفون های اپل در بازار آمریکا

به گفته وی، آیفون همیشه یک گزینه محبوب در میان مصرف کنندگان آمریکایی بوده است، اما این داده‌ها نشان می‌دهد که تسلط آن در سال‌های اخیر چقدر رشد کرده است. هر سه ماهه، شاهد کوچ بیشتری از کاربران اندروید به iOS در ایالات متحده هستیم. اپل همیشه تغییراتی را برای عرضه یک سری جدید هر سال در حدود سپتامبر انجام داده است. بنابراین، دستگاه‌های آن موثرتر و به روزتر باقی می‌مانند.

با موفقیت اپل در ایالات متحده، کشورهای دیگر نیز ممکن است از این الگو پیروی کنند. در مورد اندروید، اولین گوشی هوشمند مجهز به این سیستم عامل در سال ۲۰۰۸، یعنی یک سال پس از عرضه آیفون، به بازار عرضه شد. تا حد زیادی، به دلیل محبوبیت تلفن‌های اندرویدی ساخته شده توسط شرکت‌هایی مانند سامسونگ، نوکیا، موتورولا و بلک بری، اپل هرگز به داشتن ۵۰ درصد از سهم بازار آمریکا نزدیک نشده بود.

سهم بازار آیفون اپل در آمریکا از ۵۰ درصد نیز فراتر خواهد رفت

به گزارش خبرگزاری GizChina، عامل اصلی صعود اپل به این جایگاه بسیار درخشان، آیفون‌های این شرکت است. موفقیت این شرکت منجر به افزایش ارزش بازار آن تا حد ۲.۵ تریلیون دلار شده است و برای دوره شش ماهه منتهی به ژوئن، اپل ۸۳ میلیارد دلار درآمد ثبت کرده است. گوشی‌های آیفون، به عنوان پرچمدار اپل نیز به دلایل مختلفی در ایالات متحده موفقیت نسبی داشته‌اند. اپل دارای بالاترین سطح وفاداری به برند در حوزه گوشی‌های هوشمند است.

اکثر دارندگان آیفون در ایالات متحده می‌خواهند به مدل جدیدی روی بیاورند. علاوه بر این، آیفون‌ها با سرعت کمتری نسبت به دستگاه‌های رقیب مستهلک می‌شوند. اکثر مصرف کنندگان آمریکایی می‌توانند قیمت محصولات اپل را بپردازند. زیرا آن‌ها معتقدند که به دلیل کیفیت بالای محصول، قیمت آن نیز واقعا مناسب است. نظر شما کاربران ترنجی در این زمینه چیست؟ آیا سهم ۵۰ درصدی آیفون های اپل در بازار آمریکا به دلیل وفادارای کاربران این برند است؟!

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان