حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سهم بازار آیفون اپل در آمریکا از ۵۰ درصد نیز فراتر خواهد رفت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار، عملکرد تجاری شرکت ها

اپل یکی از موفق‌ترین شرکت‌های جهان است و به واسطه محبوبیت زیادی که کسب کرده است، اکنون در حال پشت سر گذاشتن رقبای دیرینه خود است. بازار آمریکا پس از چین و هند، سومین بازار بزرگ دنیاست و سهم بازار آیفون اپل در آمریکا از ۵۰ درصد نیز فراتر خواهد رفت. در ادامه با ترنجی همراه شوید.

سهم بازار آیفون اپل در آمریکا از ۵۰ درصد نیز فراتر خواهد رفت

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد، پس از بازار چین و هند، که به ترتیب در جایگاه‌های اول و دوم قرار دارند، بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا سومین بازار بزرگ جهان است. با این حال، برخلاف چین و هند، بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا میدان رقابت تنها یک شرکت است و آن شرکت نیز اپل می‌باشد. مهم نیست که اپل چه چیزی تولید می‌کند، گران باشد یا نه، معتبر باشد یا نه، آمریکایی‌ها آن را خواهند خرید.

به عبارتی دیگر، این موضوع نشان می‌دهد که نفوذ اپل در بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا تا چه حد می‌تواند قوی باشد. چندین برند اندرویدی در بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا وجود دارد. با این حال، اپل در حال رقابت با سایر برندهای اندرویدی است. بازار گوشی‌های هوشمند آمریکا تنها بازاری در سطح جهان است که سهم یک تک برند از سایر برندها بیشتر خواهد بود.

سهم بازار آیفون اپل در آمریکا

از زمان عرضه آیفون این شرکت در سال ۲۰۰۷ ، سهم بازار آیفون اپل در ایالات متحده با همه برندهای اندرویدی در حال انجام یک رقابت سنگین و نفس‌گیر است. تاکنون فقط چندین برند اندرویدی از اپل جلوتر بوده‌اند. اما اکنون وضعیت این شرکت در سه ماهه دوم سال جاری متفاوت است. به گفته موسسه تحلیل آماری Counterpoint Research، سهم اپل از بازار گوشی‌های هوشمند ایالات متحده، اکنون حتی از ۵۰ درصد نیز فراتر رفته است.

این بالاترین سطح سهم اپل از زمان عرضه آن تاکنون است و همچنین نقطه عطفی در موفقیت این شرکت می‌باشد. بنابراین باید گفت که اپل در ایالات متحده به خوبی عمل می‌کند. در حالی که اپل بیش از ۵۰ درصد از سهم بازار را در اختیار دارد، سهم باقی مانده از بازار متعلق به بیش از ۱۵۰ گوشی اندرویدی است که اکثرا توسط سامسونگ و لنوو عرضه شده‌اند.

سهم بازار آیفون اپل در آمریکا

جف فیلداک، مدیر بخش تجزیه و تحلیل موسسه آماری کانترپوینت اخیرا گفته است که سیستم عامل اپل هرگز به طور چشمگیری تغییر نکرده است. اما روند کوچ کاربران از اندروید به iOS در ۴ سال گذشته در حال افزایش بوده است. این یک نقطه عطف مهم است که ممکن است در سایر کشورهای ثروتمند در سراسر جهان نیز شاهد آن باشیم.

به گزارش GizChina، علاوه بر فروش گوشی‌های جدید، این داده‌ها همچنین میلیون‌ها کاربر را که از طریق بازار محصولات دست دوم وارد اکوسیستم اپل شده‌اند و همچنین کاربرانی که از آیفون‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنند، به حساب می‌آورد. لوکا ماستری، مدیر مالی اپل در گزارش درآمد ماه جولای امسال گفت که این حجم از جامعه آماری کاربران ما، موتور رشد تجارت اپل است.

ماستری همچنین گفت که این آمار همچنان در حال رشد است و با وجود رکورد و مشکلات اقتصادی در هر کشور و هر دسته از خدمات، یک دستاورد بسیار مهم است. نظر شما کاربران ترنجی درباره سهم بازار آیفون اپل در آمریکا چیست؟ آیا سهم اپل از این میزان نیز فراتر خواهد رفت؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان