حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کانسپت آیپد پرو با جزیره پویا آیفون 14 پرو اپل را ببینید

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، کانسپت

پس از معرفی سری جدید گوشی‌های پیشرفته اپل تحت عنوان iPhone 14 Pro با طراحی سوراخ نمایشگر پیوسته به‌همراه شماری از عملکردهای نوآورانه که این شرکت آن را «جزیره پویا» می‌نامد، به‌تازگی یک طرح کانسپت منتشر شده که نشان می‌دهد اگر اپل جزیره پویا را با استفاده از طراحی رابط کاربری جدید و رویکرد یکپارچه‌سازی سخت‌افزار و نرم‌افزار این شرکت برای ارائه کنترل‌ها و عملکردهای خاص، از آیفون 14 پرو به آیپد پرو بیاورد، چگونه به‌نظر می‌رسد.

کانسپت آیپد پرو با جزیره پویا

این طرح‌های مفهومی که توسط Parker Ortolani ایجاد شده است، یک آیپد پرو با حاشیه‌های نازک و سوراخ نمایشگر کپسولی را برای قرار دادن سیستم TrueDepth و دوربین جلویی در بالای نمایشگر آیپد در حالت افقی پیش‌بینی می‌کند. مانند آیفون 14 پرو، این کانسپت جزیره پویا را با استفاده از سوراخ پیوسته نمایشگر برای ارائه اطلاعات متنی به کاربران iPad در سراسر بالای صفحه‌نمایش در نوار وضعیت برجسته می‌کند.

کانسپت آیپد پرو با جزیره پویا

کانسپت آیپد پرو با جزیره پویا

به‌عنوان‌مثال، Dynamic Island در آیپد می‌تواند برای نمایش کنترل‌های مربوطه در سافاری مانند Translate، حالت Reader و برگه فعلی استفاده شود. در موارد دیگر، این مفهوم همچنین استفاده از جزیره پویا را برای کنترل‌های چندوظیفگی با «منوهای جزیره» درنظر می‌گیرد. این طرح مفهومی حاکی از آن است که با توجه به قرارگیری جزیره پویا و سوراخ نمایشگر، از iPad فقط می‌توان در جهت افقی و نه حالت عمودی فعلی آن استفاده کرد.

این کانسپت صرفاً یک طرح مفهومی و خیالی بوده و با توجه به اینکه Dynamic Island هنوز یک ویژگی جدید از سوی اپل به‌شمار می‌رود، ممکن است این شرکت تصمیم بگیرد چند سال صبر کند تا آن را به دستگاه‌های دیگر بیاورد. Dynamic Island در آیفون 14 پرو واکنش بسیار مثبتی از سوی کاربران دریافت کرده و برخی می‌گویند این بهترین طراحی اپل در سال‌های اخیر است.

نظر شما پیرامون احتمال ارائه طراحی جزیره پویا آیفون 14 پرو در مدل‌های آتی آیپد پرو این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی