حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ رسما معرفی شد: تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 با قیمت ۹۹۹ دلار

نوشته

1 سال قبل | یک دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سامسونگ

همانطور که انتظار داشتیم، ۱۹ مرداد ۱۴۰۱ روز رونمایی از تاشوهای جدید سامسونگ است. شاید چند سال قبل ما منتظر رونمایی گلکسی نوت بودیم اما دوران تغییر کرده است. بیاید با Galaxy Z Flip 4 آشنا شویم، گوشی های تاشو کوچک سامسونگ با با نام Flip در خانواده Galaxy Z عرضه می شوند. سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴ با تراشه Snapdragon 8+ Gen 1 و قیمت ۹۹۹ دلار ارایه می شود.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ ۴

سامسونگ امروز رسما از گلکسی زد فلیپ 4 رونمایی کرد. این گوشی جانشین گلکسی زد فلیپ 3 می شود، دستگاهی که یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های سامسونگ در سال گذشته است. گلکسی زد فلیپ ۳ بیش از ۷۰ درصد از فروش تاشو سامسونگ را به خود اختصاص داده و این شرکت امیدوار است که جانشین آن نیز به همین ترتیب کار درخشانی را انجام دهد.

فکر می کنید گلکسی Z Flip 4 بتواند یک جانشین خوب برای Galaxy Z Flip 3 باشد؟ خب بستگی به معیارهای مقایسه‌ای شما دارد.

گلکسی زد فلیپ ۴ در چهار رنگ اصلی

گلکسی زد فلیپ ۴ در چهار رنگ اصلی

در بخش طراحی لبه های صاف به دستگاه ظاهری مدرن می بخشد در حالی که طراحی فلزی براق آن را برجسته می کند. شیشه پشتی با رنگ متضاد باعث ارایه یک طراحی پر جنب و جوش می‌شود.

یک لولای باریکتر طراحی را در بخش اصلی یک گوشی تاشو بهتر می کند. خود دستگاه برای افزایش دوام از آلومنیوم مقاوم ساخته شده است. شیشه Gorilla Glass Victurs+ روی صفحه نمایش بیرونی و پنل شیشه ای قاب پشتی قرار می گیرد. گلکسی زد فلیپ 4 مانند نسل قبلی خود دارای گواهی IPX8 برای مقاومت در برابر آب (و نه خاک) است.

نمایشگر گلکسی زد فلیپ ۴

صفحه نمایش بیرونی گلکسی Z Flip 4 کمی بزرگتر از نسل قبلی خود است. این نمایشگر یک پنل 1.9 اینچی Super AMOLED است. ویژگی‌های نرم‌افزاری جدید با کمک این نمایشگر موارد مختلفی را بهبود می دهد.

مثلا گرفتن عکس و فیلم با صفحه نمایش بیرونی، برقراری تماس، پاسخ دادن به پیام‌های متنی، دسترسی به Samsung Pay و حتی باز کردن قفل ماشین خود را بدون نیاز به باز کردن دستگاه آسان‌تر می‌کند.

هنگامی که Galaxy Z Flip 4 باز می شود، کاربران با صفحه نمایش 6.7 اینچی به نام Dynamic AMOLED 2X Infinity Flex با رزلوشن FHD+ و رفرش‌ریت متغیر ​​120 هرتز مواجه می شوند.

حالت Flex Mode که اکنون FlexCam نامیده می شود، اکنون برای برنامه های رسانه های اجتماعی محبوب مانند فیس بوک و اینستاگرام بهینه شده است تا کاربران بتوانند با تا کردن Galaxy Z Flip 4 از زوایای مختلف عکس بگیرند.

گلکسی زد فلیپ ۴

گلکسی زد فلیپ ۴

گوشی تاشوی نسبتا ارزان سامسونگ با تراشه جدید 4 نانومتری کوالکام Snapdragon 8+ Gen 1 ارایه می شود که برخلاف جانیشن‌ش، دیگر ساخت سامسونگ نیست! این چیپست با 8 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت فضای ذخیره سازی جفت شده است که بالاترین میزان برای سری تاشوی تاکنون است.

اسنپدراگون ۸ پلاس نسل ۱ کوالکام معرفی شد: بهینه و سریع تر

دوربین Galaxy Z Flip 4

دوربین دوگانه پشتی شامل یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی اصلی و یک سنسور ۱۲ مگاپیکسلی فوق عریض است. یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی نیز وجود دارد. باتری 12 درصد بزرگتر از نسل قبلی خود بزرگتر بوده و به ظرفیت 3700 میلی آمپر ساعت می رسد، باتری که از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کند.

'g;sd

قیمت گلکسی زد فلیپ ۴ و رنگ‌های آن

گلکسی زد فلیپ 4 در رنگ‌های زیر ارایه می شود:

۱- بنفش بورا

۲- گرافیت (خاکستری)

۳- طلایی صورتی

۴- آبی

قیمت‌ها گلکسی زد فلیپ ۴ از 999 دلار شروع می‌شود، بنابراین برخلاف شایعات، گران‌تر نخواهد بود. این دستگاه از ۴ شهریور ۱۴۰۱ در دسترس خواهد بود. نظر شما درباره گلکسی زد فلیپ ۴ چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
1 Comment
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
Mahdi

اولین گوشی تاشویی که ازش خوشم اومد

رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)