حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

محدودیت های قابلیت ویرایش توییت چگونه خواهد بود؛ توضیحات توییتر درباره این قابلیت

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شبکه‌های اجتماعی

توییتر یکی از شبکات اجتماعی محبوب و بسیار دوست داشتنی این روزها است. این پلتفرم محبوب همواره به خاطر نبود قابلیت ویرایش توییت، مورد انتقاد کاربران بوده است. به همین دلیل مدیران این شبکه تصمیم به افزودن چنین قابلیتی گرفتند. با این حال باید پرسید که محدودیت های قابلیت ویرایش توییت چگونه خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

محدودیت های قابلیت ویرایش توییت چگونه خواهد بود؛ توضیحات توییتر درباره این قابلیت

توییتر اخیرا اعلام کرده است که ویژگی مورد انتظار Edit Tweet را به زودی عرضه خواهد کرد. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد پس از انتشار توییت‌ها، بتوانند محتوای آن را ویرایش کنند. با این حال، این شبکه اجتماعی محبوب به کاربران اجازه می‌دهد توییت‌های خود را تنها تا ۳۰ دقیقه پس از انتشار ویرایش کنند. این مورد یکی از اصلی‌ترین محدودیت‌های ویرایش توییت است.

Twitterverse مدت‌ها است که منتظر ویژگی ویرایش توییت در این پلتفرم محبوب است. برای خوشحالی کاربران توییتر، باید بگوییم که این شرکت آزمایش دکمه ویرایش توییت را در ماه سپتامبر آغاز کرده بود. اکنون، گزارش جدیدی توسط TechCrunch نشان می‌دهد که توییتر به کاربران اجازه می‌دهد تا توییت‌های خود را تنها پنج بار در مدت ۳۰ دقیقه ویرایش کنند.

محدودیت های قابلیت ویرایش توییت

قابل ذکر است، این محدودیت کافی برای افزودن برچسب‌های از دست رفته، تصحیح اشتباهات تایپی، یا آپلود فایل‌های رسانه‌ای است. با این حال، این محدودیت می‌تواند تلاش توییتر برای محدود کردن کاربرانی باشد که می‌خواهند از این ویژگی سوء استفاده کنند. به عبارت دیگر، این شرکت آمریکایی می‌خواهد کاربران را از تغییر کامل محتوای توییت پس از ارسال باز دارد. به همین دلیل است که ویژگی ویرایش توییت توییتر تنها تا ۵ بار امکان پذیر خواهد بود.

توییتر اخیرا گفته TechCrunch را تایید کرده است و ابزار داشته که در حال حاضر رفتار کاربران را مشاهده می‌کند. بنابراین، این احتمال وجود دارد که این رسانه اجتماعی، تعداد ویرایش‌های در دسترس کاربران را در بازه زمانی ۳۰ دقیقه نیز تغییر دهد. علاوه بر این، توییتر ابتدا ویژگی ویرایش توییت را برای مشترکین Twitter Blue عرضه خواهد کرد.

با این حال، همه کاربران پولی احتمالا در ابتدا این ویژگی را دریافت نمی کنند. طبق گفته توییتر، مشترکین در نیوزلند اولین کاربرانی هستند که این قابلیت جدید را دریافت خواهند کرد. بعدا، ویژگی ویرایش توییت برای کاربران پولی استرالیا عرضه خواهد شد. در عین حال، کاربران توییتر در کانادا و آمریکا، الگوهای استفاده مشابه کاربران ساکن نیوزلند را در دسترس خود خواهند داشت.

محدودیت های قابلیت ویرایش توییت

به گفته خبرگزاری GizChina، این داده‌ها به توییتر کمک می‌کند تا حد نهایی ویرایش را در بازه زمانی ۳۰ دقیقه‌ای تعیین کند. این شرکت به دلیل ارائه ویژگی‌های جدید گهگاهی شهرت دارد. به عنوان مثال، توییتر ماه گذشته، بخش پادکست‌ها را به عنوان بخشی از بخش Spaces معرفی کرد. مشخص نیست این ویژگی چه زمانی می‌تواند برای کاربران توییتر در هند و چندین منطقه دیگر عرضه شود. با این وجود، این شرکت احتمالا در روزهای آینده در دسترس بودن جهانی این قابلیت خود را تایید می‌کند.

برخی از کارشناسان احساس می‌کنند ویژگی ویرایش توییت به کسانی که در زمینه رمزنگاری کلاهبرداری انجام می‌دهند یا اطلاعات غلط سیاسی را پخش می‌کنند، کمک خواهد کرد. با این حال، اگر تعداد زیادی از افراد شروع به استفاده از ابزار دکمه ویرایش کنند، احتمال وقوع این موارد بیشتر است. بنابراین، هنوز خیلی زود است که تصمیم بگیریم که آیا ویژگی ویرایش توییت تبدیل به یک خطر خواهد شد یا یک ابزار مفید خواهد بود.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان