حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس تا ماه اکتبر میلادی به تاخیر افتاد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل، اخبار

سری آیفون ۱۴ اپل، جدیدترین پرچمداران کوپرتینویی‌ها هستند که بر اساس اخبار دریافتی قرار بود خیلی زود به بازار عرضه شوند. اما اینطور که پیداست، حداقل تاریخ عرضه آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس تا ماه اکتبر میلادی به تاخیر افتاده است. در ادامه با ترنجی همراه باشید.

تاریخ عرضه آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ پرو مکس تا ماه اکتبر میلادی به تاخیر افتاد

چند روز پیش، اپل از سری جدید گوشی‌های هوشمند پریمیوم آیفون ۱۴ خود رونمایی کرد. در همان زمان، این شرکت مستقر در کوپرتینو اعلام کرد که فروش این دستگاه‌ها از ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور ۱۴۰۱) آغاز خواهد شد. با این حال، امروز، اپل شکایات زیادی از کاربران دریافت کرده است که ادعا می‌کنند امکان ثبت سفارش برای آیفون ۱۴ و آیفون ۱۴ پرو وجود ندارد.

هنگام تلاش برای انجام پیش‌سفارش مدل‌های آیفون ۱۴، مشتریان با مشکلاتی در فروشگاه اینترنتی اپل و اپلیکیشن اپل استور مواجه می‌شوند. به عنوان مثال، آن‌ها باید صفحه و برنامه را دوباره بارگیری کنند یا کل فرآیند را دوباره آغاز کنند. همچنین، آن‌ها گزارش داده‌اند که تاریخ عرضه آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس از مدت‌ها قبل به تعویق افتاده است. اکنون مشخص شده است که آیفون ۱۴، آیفون ۱۴ پرو و ​​آیفون ۱۴ پرو مکس اپل در ۱۶ سپتامبر عرضه خواهند شد. در همان زمان، عرضه آیفون ۱۴ پلاس از ۷ اکتبر آغاز می‌شود.

تاریخ عرضه آیفون ۱۴ پرو

همچنین ارسال مدل‌های پرو آیفون ۱۴ از ماه نوامبر آغاز خواهد شد. در واقع کسانی که موفق‌تر بوده‌اند، توانسته‌اند سفارشات خود را خیلی سریع‌تر ثبت کنند. بنابراین آن‌ها مدل‌های خریداری شده خود را در ۱۶ سپتامبر دریافت خواهند کرد. اما هنوز خریداران زیادی هستند که یا نتوانستند سفارشات خود را ثبت کنند یا تاریخ ارسال بسیار دیرتر از ۱۶ سپتامبر است. به عنوان مثال، آن‌ها باید سفارش خود را در نیمه اول سال بعدی دریافت کنند.

آیفون 14 پرو و آیفون 14 پرو مکس رسما معرفی شدند: تراشه A16، دوربین 48 مگاپیکسلی و طراحی جزیره پویا

به گفته GizChina، در کانادا هم همین وضعیت گزارش شده است. تقریبا تمام مدل‌ها و تمام پیکربندی‌های آیفون ۱۴ پرو و آیفون ۱۴ مکس تا پیش از ماه اکتبر ارسال نمی‌شوند. بدتر از آن، مشتریان چینی بیشترین آسیب را متحمل خواهند شد. آن‌ها زودتر از اواخر اکتبر یا اوایل نوامبر، به آیفون‌های جدید نخواهند رسید. نسخه معمولی و پایه هیچ مشکلی ایجاد نکرده است و به موقع ارسال خواهد شد. اما آیا تعداد مشتریان آیفون ۱۴ به اندازه خریداران سایر نسخه‌ها است؟ با این حال، این موضوع همه سردرگم خواهد کرد. آیفون‌های پرو با جدیدترین و قدرتمندترین تراشه A15 Bionic اپل عرضه می‌شوند. اما همچنان ۱۰۹۹ دلار قیمت دارد.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان