حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

برخی از مشخصات آنر X40 پیش از رونمایی فاش شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر، شایعات

تأیید شده است که آنر X40 در پانزدهم سپتامبر (۲۴ شهریور) معرفی خواهد شد. آنر همچنین تیزری را منتشر کرده که طراحی و ظاهر تلفن هوشمند آینده این شرکت را نشان می‌دهد. هم اکنون اما یک افشاگر اطلاعات، دست به کار شده و برخی از مشخصات آنر X40 را فاش کرده است. با ترنجی همراه باشید تا به جزئیات این خبر بپردازیم.

مشخصات آنر X40 فاش شد: تراشه اسنپدراگون و نمایشگر ۱۲۰ هرتز

افشاگر معروف اطلاعات یعنی Digital Chat Station، مشخصات آنر X40 را به اشتراک گذاشته است. طبق اطلاعات منتشر شده، گوشی هوشمند آینده آنر با صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی OLED عرضه خواهد شد. گفته می‌شود که این نمایشگر دارای رزولوشن FullHD و رفرش ریت ۱۲۰ هرتز است. آنر از ترند این روز های بازار پیروی کرده و دوربین سلفی X40 در پانچ هولی در مرکز نیمه بالایی نمایشگر قرار گرفته است. در نمایشگر این دستگاه خبری از تکنولوژی DC Dimming نیست. و نور با روش PWM تنظیم می‌شود. خوشبختانه اما عمق رنگ ۱۰ بیتی برای صفحه نمایش Honor X40 در نظر گرفته شده است.

پست Digital Chat Station

این افشاگر معروف اطلاعات ادعا می‌کند که تلفن هوشمند آینده آنر دارای دو دوربین در قاب پشتی خود خواهد بود. دوربین اصلی رزولوشن ۵۰ مگاپیکسلی داشته و در کنار آن نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. دوربین سلفی تعبیه شده در پانچ هول دارای سنسوری ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. تراشه اسنپدراگون ۶۹۵ نیروی پردازشی مورد نیاز این گوشی را تأمین خواهد کرد. وب‌سایت GizmoChina ادعا می‌کند که آنر ایکس ۴۰، با ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸/۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی عرضه می‌شود. این گوشی باتری ۵,۱۰۰ میلی آمپر ساعتی داشته و از شارژ سریع ۴۰ واتی پشتیبانی خواهد کرد. ابعاد این تلفن هوشمند ۱۶۱.۶×۷۳.۹×۷.۹ میلی متر و وزن آن ۱۷۲ گرم است.

طراحی قاب پشتی Honor X40

آنر ایکس ۴۰ به دوازدهمین نسخه اندروید و رابط کاربری Magic UI 6.1 مجهز می‌شود. همان‌طور که گفته شد، آنر اخیرا تیزری را به اشتراک گذاشته که طراحی X40 5G را فاش می‌کند. این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایشی با لبه های خمیده خواهد بود. با توجه به نوع پنل نمایشگر نیز انتظار داریم که سنسور اثر انگشت به زیر صفحه نمایش برود. به طور کلی، طراحی این گوشی هوشمند بسیار عالی به نظر می‌رسد. متاسفانه اطلاعاتی درباره قیمت این تلفن هوشمند در دسترس نیست اما سایر جزئیات در ۱۵ سپتامبر مشخص خواهند شد.

تاریخ معرفی آنر X40 به‌همراه طراحی رسمی این گوشی مشخص شد: 24 شهریور 1401

نظر شما درباره این تلفن هوشمند جدید آنر چیست؟ با توجه به مشخصات فاش شده Honor X40، آیا این گوشی برای شما جذاب است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی