حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ معرفی آنر X40 به‌همراه طراحی رسمی این گوشی مشخص شد: 24 شهریور 1401

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | آنر

آنر به‌طور فعال دستگاه‌های جدیدی را در بازار داخلی خود در چین عرضه می‌کند، چراکه قصد دارد موقعیت پیشرو در بازار گوشی‌های هوشمند این کشور را بدست آورد. درهمین‌راستا، آنر اکنون آماده معرفی نسل بعدی گوشی‌های هوشمند سری X خود با نام Honor X40 است. همچنین، طراحی رسمی این گوشی به‌همراه مشخصات نمایشگر آن به‌تازگی منتشر شده که برای یک گوشی میان‌ده، کاملا آیده‌آل به‌نظر می‌رسد.

تاریخ معرفی آنر X40

این شرکت امروز ازطریق یک پوستر تیزر تأیید کرد که گوشی‌های هوشمند سری آنر X40 به‌طور رسمی در تاریخ 15 سپتامبر 24 شهریور در چین معرفی خواهند شد.

تیزر منتشرشده توسط این شرکت دارای شعاری است که روی آن نوشته شده: “معیار سطح جهش جدید” که نشان‌دهنده مشخصات قدرتمند دستگاه‌های آینده است.

Jiang Hairong، مدیر ارشد اجرایی آنر، فاش کرده است که بیش از 100 میلیون کاربر گوشی‌های هوشمند سری X این شرکت در سراسر جهان وجود دارد.

تاریخ معرفی آنر X40

تاریخ معرفی آنر X40

همچنین طبق تیزر رسمی، Honor X40 دارای یک صفحه‌نمایش 6.8 اینچی OLED خمیده با سوراخ نمایشگر مرکزی است. این پنل عمق رنگ 10 بیتی را ارائه می‌دهد. این پنل همچنین از کاهش نور PWM با فرکانس بالا، حداکثر روشنایی 800 نیت و طیف رنگی 100٪ DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

علاوه‌بر این، طبق رندر به‌اشتراک‌گذاشته‌شده توسط این برند، قسمت بالایی دستگاه ممکن است یک فرستنده مادون‌قرمز را درکنار میکروفون ثانویه قرار دهد.

از سوی دیگر، Digital Chat Station با به‌اشتراک‌گذاشتن رندرهای اندازه کامل، طراحی گوشی را به‌نمایش گذاشته است. تصاویر این گوشی هوشمند را با یک حلقه دوربین غول‌پیکر در پشت و کلیدهای تنظیم صدا و همچنین کلیدهای پاور در سمت راست به نمایش می‌گذارند. با وجود بزرگ بودن حلقه، فقط دو دوربین و یک فلاش LED در خود جای داده است.

این تمام اطلاعاتی است که تاکنون در مورد Honor X40 در اختیار داریم. طبق شایعات، این دستگاه با آنر X40 مکس همراه خواهد بود. گفته می‌شود این فبلت جدید دارای صفحه‌نمایش LCD غول‌پیکر، دوربین دوگانه پشتی و پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 40 واتی است.

نظر شما پیرامون تاریخ معرفی آنر X40 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی