حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ویدیو داینامیک آیلند شیائومی ۱۲ اس پرو را ببینید

تاثیر طراحی و راهبردهای اپل بر اکوسیستم موبایل‌های هوشمند و دیگر زمینه‌هایی که در آن فعال است، غیرقابل‌انکار بوده و خیلی هم زود این اتفاق می‌افتد. اپل در آیفون ۱۴ پرو با ناچ جدید کپسولی وارد بازار شد. خب این چیز جدیدی نیست و قبلا بارها در محصولات اندرویدی مشابه آن را دیدیم. اپل با iOS 16 خلاقیت ویژه ای به خرج داد تا این ملحق‌شدن‌ش به طراحی قدیمی اندرویدی ها خیلی توی ذوق نباشد. این خلاقیت را جزیره پویا یا Dynamic Island نامید و حالا دیگر در بطن رابط کاربری مفید است. با این خلاقیت اپل، حالا برندهای اندرویدی که سال‌هاست سوراخ نمایشگر دارند اما داینامیک آیلند ندارند، تبدیل به یک دنباله‌روی اپل خواهند شد! اولین برندی که احتمالا دست به الهام‌گرفتن می زند شاید Xioami باشد. بیاید با هم ویدیو داینامیک آیلند روی شیائومی ۱۲ اس پرو را ببینیم. ویدیویی که البته به نظر می رسد رسمی نیست.

داینامیک آیلند شیائومی ۱۲ اس پرو

اجازه بدهید این ویدیو کوتاه از Dynamic Island روی Xiaomi 12s Pro را به صورت یک تصویر متحرک ببینیم:

داینامیک آیلند شیائومی اس ۱۲ پرو - غیررسمی

داینامیک آیلند شیائومی اس ۱۲ پرو – غیررسمی

این یک ویدیو منتسب به شیائومی ۱۲ اس پرو بسیار کم کیفیت بوده که منبع منتشر کننده آن می گوید از گروه‌های واتس‌اپ‌ی آن را پیدا کرده است. به همین دلیل احتمالا رسمی نیست ولی شانس این که قابلیتی مشابه آن توسعه پیدا کند، کم نیست.

داینامیک آیلند شیائومی اس ۱۲ پرو

داینامیک آیلند شیائومی اس ۱۲ پرو

در حقیقت به دلیل کوچکتر بودن سوراخ نمایشگر گوشی‌های اندرویدی حتی دست آن‌ها در مانور دادن روی اعلانیه‌های خاص و کاربری های متفاوت بازتر است. اما چون اولین بار این خلاقیت توسط اپل و با آیفون ۱۴ پرو ارایه شده است، فارغ از این که برندهای اندرویدی از بیش از ۳ سال پیش فناوری سوراخ نمایشگر را داشتند؛ اندرویدی ها را دنباله روی روش اپل می کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید که برندهای اندرویدی به سرعت به ارایه ویژگی مشابه خواهند پرداخت؟ نظر شما درباره این کاربرد متصور شده از جزیره پویا در رابط کاربری شیائومی چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سینا عطایی
حال روزگارت به خودت بستگی داره :)