حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

لپ تاپ هواوی MateBook E Go با اسنپدراگون 8cx Gen 3 و نمایشگر 2.5K معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | لپ‌تاپ، هواوی

کمپانی هواوی به‌تازگی از جدیدترین نسل لپ تاپ های سری E خود با نام MateBook E Go رونمایی کرده است که از نمایشگر 12.35 اینچی با رفرش‌ریت 120 هرتز و وضوح 2.5K، پشتیبانی از قلم اختصاصی، سیستم‌عامل ویندوز 11 و پردازنده Snapdragon 8cx Gen 3 بهره می‌برد.

لپ تاپ هواوی MateBook E Go

هواوی لپ تاپ MateBook E Go جدید خود را به‌عنوان جدیدترین رایانه شخصی مبتنی‌بر Snapdragon 8cx Gen 3 در جهان رسمی کرده است. این دستگاه هیبریدی از سیستم‌عامل ویندوز 11 بهره می‌برد و رنگ‌بندی آن نیز شامل خاکستری سحابی و سفید برفی است.

MateBook E Go همچنین از قلم M-Pen نسل دوم هواوی پشتیبانی می‌کند و بنابراین، 4096 سطح حساسیت فشار و کمتر از 2 میلی‌ثانیه تأخیر را به‌ارمغان می‌آورد. بااین‌حال، این لوازم جانبی در جعبه دستگاه موجود نیست. نمایشگر E Go دارای پنل IPS با نسبت‌تصویر 16:10 و وضوح 2.5K، ویژگی‌های محافظت از چشم و حالت رنگ طبیعی است که دمای رنگ صفحه را به‌طور خودکار بر اساس شرایط نور محیط تنظیم می‌کند. همچنین حداکثر روشنایی اسمی این پنل به 400 نیت می‌رسد.

لپ تاپ هواوی MateBook E Go

لپ تاپ هواوی MateBook E Go

بلوتوث 5.1/Wi-Fi 6 E Go به‌وضوح به‌عنوان یک جایگزین جدید مقرون‌به‌صرفه برای سایر دستگاه‌های مشابه سری MateBook معرفی شده است. از سوی دیگر، هواوی بیان می‌کند که ارتباطات چند دستگاهی را در لپ تاپ جدید خود اضافه کرده است؛ یک ویژگی اکوسیستمی که برای ساده‌سازی ارتباط بین چندین دستگاه و گوشی هوشمند هواوی کار می‌کند.

علاوه‌بر این، هواوی E Go را با عمر باتری تا 14 ساعت و طراحی که درگاه‌های USB-C دوگانه آن را در موقعیت‌های مرکزی در دو طرف دستگاه قرار می‌دهد، برای راحتی و سهولت بیشتر، همراه کرده است. اتصال 2 پورت همچنین مشخصات مشابهی دارند: USB3.2 Gen 1 برای انتقال داده، پشتیبانی از حالت DisplayPort و شارژ 65 واتی. همچنین پشتیبانی از جک 3.5 میلی‌متری نیز در این دستگاه وجود دارد.

MateBook E Go در انواع استاندارد و “Performance” عرضه خواهد شد؛ اگرچه تنها تفاوت واقعی بین این دو مدل اینست که دومی تنها به رفرش‌ریت 120 هرتز نمایشگر مجهز شده است. هرکدام از این دو مدل فقط با Wi-Fi یا 4G/LTE با قیمت 4199 یوان (~603 دلار آمریکا) برای رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی شروع می‌شود و به 5499 یوان (~791 دلار آمریکا) برای 16 گیگابایتی/512 گیگابایتی با 4G/LTE می‌رسد.

نظر شما پیرامون لپ‌تاپ هواوی MateBook E Go چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی