حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ردمی A1 با تراشه مدیاتک A22، نمایشگر HD+ و قیمت ۸۰ دلاری معرفی شد

نوشته

2 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، ردمی

در کنار Redmi 11 Prime و Redmi 11 Prime 5G، شیائومی تلفن هوشمند پایین رده ردمی A1 را نیز معرفی کرد. در این دستگاه خبری از رابط کاربری MIUI نبوده و تجربه ای خالصی از اندروید را در اختیار کاربران خواهد گذاشت. با ترنجی همراه باشید تا مشخصات جدیدترین پایین رده ردمی را بررسی کنیم.

رابط کاربریMIUI در ردمی A1 حذف شده است 

برای ردمی A1 یک صفحه نمایش ۶.۵۲ اینچی LCD با رزولوشن HD+ (به طور دقیق تر ۷۲۰×۱۶۰۰ پیکسل) در نظر گرفته شده است. در این تلفن هوشمند خبری از سوراخ نمایشگر نبوده و یک ناچ قطره ای در بالای صفحه نمایش دیده می‌شود. تراشه مدیاتک هلیو A22 نیروی پردازشی جدیدترین پایین رده ردمی را تأمین می‌کند. مطابق انتظار، خبری از حافظه های پرسرعت نیست و شیائومی به حافظه های ذخیره سازی eMMC 5.1 و رم های LPDDR4X اکتفا کرده است.

Redmi A1

خوشبختانه Redmi A1 به جدیدترین نسخه اندروید مجهز شده است. اما بر خلاف سایر گوشی های شیائومی، دیگر خبری از رابط کاربری MIUI نیست. به نظر می‌رسد که به خاطر سخت افزار ضعیف، رابط کاربری MIUI از روی این دستگاه حذف شده است. بنابراین انتظار داریم که تجربه بهتری نسبت به سایر گوشی های پایین رده شیائومی را در اختیار خریداران خود قرار دهد.

در ماژول دوربین این گوشی هوشمند دو لنز دیده می‌شود. دوربین اصلی دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی بوده و در کنار آن نیز یک دوربین ۲ مگاپیکسلی قرار گرفته است. در ناچ قطره ای بالای صفحه نمایش نیز یک دوربین ۵ مگاپیکسلی برای بر قراری تماس های ویدئویی و عکس های سلفی در نظر گرفته شده است. از دیگر ویژگی های این تلفن هوشمند می‌توان به پشتیبانی از دو سیم کارت 4G، وای فای تک باند، بلوتوث نسخه ۵، GNSS، جک ۳.۵ میلی متری صدا و درگاه اختصاصی کارت حافظه MicroSD اشاره کرد.

Redmi A1

قیمت Redmi A1

یک باتری پرظرفیت ۵,۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای ردمی A1 در نظر گرفته شده است. متاسفانه اما خبری از شارژ سریع نبوده و جدیدترین پایین رده ردمی، تنها از شارژر های ۱۰ واتی پشتیبانی می‌کند. خوشبختانه هنوز آداپتور از جعبه این دستگاه حذف نشده است. بر اساس گزارش GizmoChina، نسخه ۲ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی Redmi A1 با قیمت بسیار رقابتی ۶,۴۹۹ روپیه (معادل ۸۱ دلار) عرضه خواهد شد. این دستگاه در سه رنگ آبی روشن، سبز و مشکی قابل تهیه است. فروش ردمی A1 روز نهم سپتامبر از ساعت ۴ بعد از ظهر (به وقت محلی) آغاز خواهد شد.

نظر شما درباره این تلفن هوشمند پایین رده جدید ردمی چیست؟ گوشی بهتری را با قیمت ۸۰ دلار می‌شناسید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی