حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

نسخه خاص رد مجیک 7S Pro با نام Supernova Lords Mobile معرفی شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ZTE

ماه گذشته، کمپانی Nubia به‌عنوان زیربرند گیمینگ ZTE، از نسل جدید گوشی‌های هوشمند مخصوص بازی خود با نام Red Magic 7S Pro و Red Magic 7S در چین رونمایی کرد. اکنون، این شرکت نسخه خاص گوشی رد مجیک 7S Pro خود را با نام Supernova Lords Mobile معرفی کرده است.

نسخه خاص رد مجیک 7S Pro با نام Supernova Lords Mobile

این برند با IGG مستقر در چین برای معرفی Red Magic 7S Pro Supernova Lords Mobile Edition همکاری کرده است. همان‌طور که از نام آن پیداست، این دستگاه دارای طراحی الهام‌گرفته‌شده از بازی بسیار محبوب Lords Mobile است. این برند تنها 200 دستگاه از این نسخه ویژه تولید خواهد کرد و با توجه به این واقعیت که تعداد بازیکنان Lords Mobile از 200 میلیون نفر عبور کرده است، خرید یکی از این دستگاه‌ها به‌معنای واقعی کلمه شما را به یک طرفدار درجه‌یک بازی مذکور تبدیل می‌کند.

نسخه خاص رد مجیک 7S Pro با نام Supernova Lords Mobile

نسخه خاص رد مجیک 7S Pro با نام Supernova Lords Mobile

Lords Mobile Red Magic 7S Pro در یک کیس سفارشی Lords Mobile بسته‌بندی می‌شود که شامل تجهیزات استاندارد (شارژر 65 واتی USB-PD 3.0، کابل USB و یک پوشش محافظ سیلیکونی) و همچنین یک کارت هدیه Lords Mobile است که می‌تواند بین 50 تا 500 دلار اعتبار درون بازی را ارائه دهد. همچنین می‌توانید کارت هدیه 50 دلاری دیگری را از فروشگاه Red Magic XP تهیه کنید.

پنجاه خریدار اول نیز یک کیف محافظ پیشرفته‌تری توسط Red Magic دریافت خواهند کرد. این کیس با تم Lords Mobile طراحی نشده است؛ بااین‌حال، دارای صفحه آلومینیومی در پنل پشتی است که با خنک‌کننده Red Magic Turbo Cooler کار می‌کند.

ازنظر مشخصات، این گوشی هوشمند گیمینگ به تراشه اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1، 18 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. این دستگاه همچنین دارای نمایشگر 6.8 اینچی AMOLED با وضوح +FHD و رفرش‌ریت 120 هرتز، ترکیب دوربین سه‌گانه با سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی و باتری عظیم 5000 میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از شارژ فوق‌سریع 135 واتی است.

Red Magic 7S Pro Supernova Lords Mobile Edition فقط در گزینه 18/512 گیگابایت موجود است. شما می‌توانید نسخه ویژه این گوشی را با قیمت 950 یورو/900 دلار از فروشگاه رسمی Red Magic تهیه کنید. این نسخه در اروپا، ایالات‌متحده و کانادا در دسترس بوده و همچنین در سراسر جهان به مناطق مختلف آسیا و اقیانوسیه، خاورمیانه، و آمریکای لاتین ارسال می‌شود.

نظر شما پیرامون نسخه خاص Red Magic 7S Pro با نام Supernova Lords Mobile چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی