حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 و GTS 4 با نمایشگر امولد و قابلیت تماس صوتی معرفی شدند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برندهای مطرح فناوری، ساعت هوشمند

کمپانی Amazfit به‌تازگی از نسل جدید ساعت‌های هوشمند پریمیوم خود برای سال 2022 رونمایی کرده است. دو مدل ساعت هوشمند این برند با نام Amazfit GTR 4 و Amazfit GTS 4 شناخته می‌شود و درحقیقت به‌عنوان جانشین Amazfit GTR 3 و GTS 3 عرضه خواهند شد. این دو مدل همچنین با وجود تشابه اسمی، از طراحی و مشخصات کاملا متفاوت نسبت‌به یکدیگر بهره می‌برند.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 و GTS 4

ساعت‌های هوشمند جدید GTR و GTS با طراحی متفاوت اما برخی از مشخصات جزئی یکسان عرضه می‌شوند. GTR 4 باتری بزرگ‌تری دارد و همچنین دارای یک صفحه دایره‌ای است؛ درحالی‌که مدل GTS از نمایشگر مربعی‌شکل بهره می‌برد.

ازنظر مشخصات، GTR 4 دارای صفحه دایره‌ای آلومینیومی با نمایشگر 1.43 اینچی همیشه روشن AMOLED است. پنل صفحه‌نمایش با وضوح 466×466 همراه بوده و دارای پوشش ضد اثرانگشت و شیشه محافظ در بالای آن است.

از سوی دیگر، GTS 4 دارای یک نمایشگر مربعی AMOLED همیشه روشن 1.75 اینچی با وضوح 390×450 است. این ساعت نیز مانند برادر خود از پوشش ضد اثرانگشت بهره می‌برد.

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 و GTS 4

ساعت هوشمند Amazfit GTR 4 و GTS 4

هر دو ساعت هوشمند دارای چندین ویژگی مرتبط با سلامتی و تناسب‌اندام هستند. ازجمله این موارد می‌توان به نظارت بر ضربان قلب، ردیابی خواب، نظارت بر استرس، اندازه‌گیری سطح اکسیژن خون، ردیابی چرخه قاعدگی و غیره اشاره کرد. Amazfit همچنین پشتیبانی از تماس تلفنی مبتنی‌بر بلوتوث را در هر دو مدل اضافه کرده است.

این ساعت‌ها همچنین از بیش از 150 حالت تمرین ورزشی پشتیبانی می‌کنند. هشت مورد از این‌ها با پشتیبانی از تشخیص خودکار تمرینات ارائه می‌شوند. ساعت‌های جدید Amazfit همچنین دارای قابلیت Fall Detection هستند، قابلیتی که سال‌ها در مدل‌های اپل واچ در دسترس بوده است. GTS 4 از بیش از 150 واچ‌فیس پشتیبانی می‌کند، درحالی‌که GTR 4 حدود 200 واچ‌فیس را دارا می‌باشد.

Amazfit GTR 4

Amazfit GTR 4

همان‌طور که در بالا ذکر شد، GTR 4 باتری بزرگ‌تری دارد. این ساعت از باتری 475 میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کند و گفته می‌شود با یک بار شارژ تا 14 روز عمر باتری را ارائه می‌دهد. GTS 4 دارای یک باتری 300 میلی‌آمپرساعتی با عمر باتری تا هشت روز با یک بار شارژ است. شارژ کامل هر دو مدل حدود دو ساعت طول می‌کشد.

این ساعت‌ها از بلوتوث 5.0، BLE و وای‌فای 2.4 گیگاهرتز پشتیبانی می‌کنند. این دو ساعت را می‌توان با گوشی‌های هوشمند دارای اندروید 7.0 و بالاتر یا iOS 12.0 و بالاتر جفت کرد. کاربران همچنین می‌توانند ساعت‌های هوشمند Amazfit خود را به برنامه Zepp متصل کنند تا جزئیاتی در مورد آمار تمرین خود دریافت کنند یا واچ‌فیس‌های مختلف را سفارشی‌سازی و استفاده کنند.

Amazfit GTS 4

Amazfit GTS 4

Amazfit GTR 4 جدید با قیمت 200 دلار در ایالات‌متحده عرضه می‌شود. GTS 4 نیز دارای همان برچسب قیمتی است اما در رنگ‌های مختلف عرضه خواهد شد. از رنگ‌های مدل دوم می‌توان به مشکی، قهوه‌ای، صورتی و سفید اشاره کرد. GTR 4 نیز در رنگ‌های مشکی، قهوه‌ای و خاکستری ارائه می‌شود.

نظر شما پیرامون ساعت های هوشمند Amazfit GTR 4 و GTS 4 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی