حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

تاریخ عرضه پیکسل فولد گوگل احتمالا سال ۲۰۲۳ میلادی خواهد بود

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، گوگل

دستگاه‌های تاشو چند سالی است به خوبی نظر مثبت کاربران را جلب کرده و همانطور که انتظار می‌رفت، رشد خوبی داشته‌اند. در همین حال، مدتی است که شایعاتی پیرامون دستگاه تاشو گوگل تحت عنوان پیکسل فولد به گوش می‌رسد. پس از چندین بار تایید و رد شایعات، گویا تاریخ عرضه پیکسل فولد گوگل احتمالا سال ۲۰۲۳ میلادی خواهد بود. با ترنجی همراه باشید.

تاریخ عرضه پیکسل فولد گوگل احتمالا سال ۲۰۲۳ میلادی خواهد بود

چند سالی است که از گوگل در مورد گوشی تاشو پیکسل می‌شنویم، اما به نظر می‌رسد که این شرکت هنوز به اندازه کافی برای ورود به این بازار جدید احساس آمادگی نمی‌کند. با این حال، گزارش اخیر نیویورک تایمز، جزئیاتی را فاش می‌کند که کاربران و دوست داران گوگل را دوباره به وجد خواهد آورد. در ابتدا، گویا قرار بود گوگل پیکسل فولد در سال ۲۰۲۱ عرضه شود، اما بدیهی است که این اتفاق نیفتاد و عرضه این دستگاه به تاریخ دیگری موکول شد.

گویا اکنون تاریخ عرضه پیکسل فولد گوگل احتمالا سال ۲۰۲۳ میلادی خواهد بود، همانطور که منابع مطلع با این موضوع که با نیویورک تایمز گفتگو داشته‌اند، به شدت بر این موضوع تاکید کرده‌اند. از زمانی که همه‌ گیری کرونا در سال ۲۰۲۰ آغاز شد، تنش بین ایالات متحده و چین به شدت در حال افزایش است و حتی اکنون در سال ۲۰۲۲ نیز متوقف نشده است. در نتیجه این شرایط بسیاری از شرکت‌ها مانند گوگل، اپل، سامسونگ و غیره به آرامی اما مطمئنا عملیات تولید دستگاه خود را از چین به کشورهای دیگر منتقل کرده‌اند.

تاریخ عرضه پیکسل فولد گوگل

به گفته PhoneArena، در این گزارش آمده است که گوگل قصد دارد تا پایان سال ۲۰۲۲، نیمی از تولید گوشی‌های پیکسل خود را به ویتنام منتقل کند. شرکت بزرگ دیگر که تولید کننده گوشی های هوشمند نیز هست، سامسونگ می‌باشد که قبلا این کار را انجام داده است. با این حال، بخش جالب‌تر مربوط به Pixel Fold این است که منبع آگاه ادعا می‌کند که گوگل مجبور است تولید این گوشی را در چین نگه دارد. زیرا قطعات پیشرفته‌ای که لولای این دستکاه را تشکیل می‌دهند، ظاهرا فقط در این کشور می‌توان آن را مونتاژ کرد.

سال ۲۰۲۳ تقریبا آخرین فرصتی است که گوگل برای عرضه اولین گوشی تاشو خود خواهد داشت، زیرا بازار این دستگاه‌ها در حال حاضر به میزان قابل توجهی توسعه یافته است. برخی از بهترین گوشی‌های تاشو در حال حاضر عرضه شده‌اند و منظور ما فقط در مورد گلکسی زد فولد ۴ و گلکسی زد فلیپ ۴ نیست، بلکه حالا حتی در مورد گوشی‌های تاشو دیگری مانند Oppo Find N یا Mi Mix Fold شیائومی نیز صحبت می‌کنیم.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان