حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کنسول دستی تنسنت و لاجیتک احتمالا از سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهد کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، شایعات، کنسول بازی

این روزها تب و تاب کنسول‌های دستی خیلی بالاست و شرکت‌های فعال در حوزه سرگرمی در تلاش برای رقابت در این حوزه هستند. پیش از این محصولاتی از نینتندو و Valve دیده بودیم. اکنون خبرها در مورد کنسول دستی تنسنت و لاجیتک به گوش می‌رسد که احتمالا از سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهد کرد. با ترنجی همراه باشید.

کنسول دستی تنسنت و لاجیتک احتمالا از سیستم عامل اندروید پشتیبانی خواهد کرد

دو شرکت Logitech و Tencent Games همکاری بی‌سابقه‌ای را برای معرفی و عرضه یک کنسول دستی بازی مبتنی فضای ابری اعلام کرده‌اند. برای کسانی که نمی‌دانند، لاجیتک G شعبه سازنده محبوب لوازم جانبی است. Tencent Games نیز یکی از مهم‌ترین شرکت‌های بازی‌ سازی در دنیای بازی‌های موبایلی است و چندی است که عناوین و بازی‌های بزرگ این شرکت برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌ها عرضه شده است. در اوایل سال جاری، شایعات حاکی از آن بود که Tencent در حال تلاش برای خرید BlackShark است تا نام خود را در بازار گوشی‌های هوشمند نیز سر زبان‌ها اندازد.

این شرکت چینی می‌خواهد قابلیت‌های خود را در قلمروش با عرضه یک کسنول دستی جدید با قابلیت ابری در کنار لاجیتک گسترش دهد. متاسفانه، جزئیات درباره این همکاری و محصول مورد نظر نامشخص است، اما امروز، افشاگر محبوب دنیای مجازی یعنی Evan Blass، چند تصویر از رابط اندرویدی این کنسول دستی را به اشتراک گذاشته است. به دلیل شکایت DMCA، تصاویر اندکی پس از انتشار یافتن حذف شدند. با این حال، GSMArena موفق شد تصاویر را دانلود کرده و منتشر نماید. این تصاویر با خود اطلاعات زیادی درباره طراحی این دستگاه به همراه دارد

کنسول دستی تنسنت و لاجیتک

طراحی کنسول دستی Cloud-Gaming تنسنت و Logitech شبیه محصول خاصی از پرونده‌های ثبت اختراع Tencent است. دستگاه مورد بحث، یک کنسول بازی است. طبق معمول، ما یک محصول با فضای نسبتا بزرگ، با یک D-Pad، آنالوگ استیک، دکمه‌ها و موارد مختلف دیگر داریم. تصاویر فاش شده، طراحی کنسول را به رنگ سفید و با رنگ‌های آبی و سبز نشان می‌دهد و تایید می‌کند که دستگاهی مشابه رقبای نینتندو است.

جالب اینجاست که یکی از جالب‌ترین حقایق در این تصاویر، این واقعیت است که این دستگاه به احتمال زیاد، سیستم عامل اندروید را اجرا می‌کند. به نظر می‌رسد این تجربه حتی با فروشگاه Google Play نیز کامل‌تر خواهد شد. بنابراین ما شاهد تکرار دیگری از Steam Deck نیستیم. همچنین شایعه شده است که کنسول دستی تنسنت لاجیتک از Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce Now و Steam Link و موارد دیگر پشتیبانی خواهد کرد.

دیدن این دستگاه در حال اجرای اندروید نباید تعجب‌آور باشد. به هر حال، Tencent Games به دلیل حضورش در بازار بازی‌های راینه‌ای شناخته شده است. از طرف دیگر، بخش موبایل، Tencent را در اطراف اکثر بازی‌های پرطرفدار در حال حاضر حضور دارد. به هر حال، پلتفرم مورد بحث، احتمالا برای این شرکت بزرگ‌ترین پلتفرم ممکن است و حضور در آن مزیت‌های بی شماری دارد. پس از همه، هدف در اینجا ارائه یک پلتفرم بازی و انجام استریم است. اندروید همچنان امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد، اما تمرکز این دستگاه بر روی انجان بازی‌ها به صورت ابری است.

کنسول دستی تنسنت و لاجیتک

به گفته GizChina، دو شرکت Logitech و Tencent در حال مذاکره با Xbox Cloud Gaming و Nvidia GeForce Now برای ارائه هر دو سرویس بر روی این پلتفرم هستند. نکته جالب این است که هر دو سرویس دارای برنامه اندروید هستند، بنابراین کاربر می‌تواند به راحتی برنامه‌ها را دانلود کند تا از این سرویس‌ها بهره‌مند شود. علاوه بر این، تصویر لو رفته آیکون Steam را نیز نشان می‌دهد، بنابراین ممکن است Steam Link را برای اجرای بازی‌ها از راه دور از کامپیوتر شما در این کنسول دستی مشاهده کنیم.

این تصویر Wi-Fi و بلوتوث را نیز نشان می دهد، بنابراین مشخص نیست که آیا این محصول از ارتباطات سلولی پشتیبانی خواهد کرد یا خیر. اگر شما دائما در حال حرکت باشید و امکان اجرای عناوین و بازی‌های مختلف را با دستگاهی مبتنی بر قابلیت ابری داشته باشید، بعید است که این دستگاه از چنین قابلیتی پشتیبانی نکند.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان