حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی P50 Pocket Lite با اسنپدراگون 778 در TENAA دیده شد: ارزان‌ترین گوشی تاشو در راه است؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

هواوی این روزها دائماً جای خود را در سرفصل‌ اخبار باز می‌کند. تعجبی هم ندارد، چراکه انتظارات از سری جدید گوشی‌های هوشمند Mate 50 هواوی به‌عنوان ادامه‌دهنده راه سری میت این شرکت پس از دو سال، بالاست. بااین‌حال، شاید درنهایت میت 50 موردانتظارترین گوشی هوشمند آینده این شرکت نباشد. به‌تازگی، هواوی P50 Pocket Lite در لیست TENAA مشاهده شده است که انتظار می‌رود به‌عنوان اولین گوشی تاشو میان‌رده در جهان با تراشه اسنپدراگون 778 معرفی شود.

هواوی P50 Pocket Lite

این دستگاه که درحال‌حاضر تنها با شماره مدل «BAL-AL80» شناخته می‌شود، دومین گوشی تاشو هواوی است که از فرم طراحی تاشو صدفی مشابه سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ بهره برده و به‌نظر می‌رسد مدل میان‌رده گوشی P50 Pocket این شرکت باشد. متأسفانه تصاویر بیشتر با مشخصات دقیق همراه نیستند. بااین‌حال، این امکان وجود دارد که کمپانی چینی این دستگاه را درکنار سری میت 50 خود در تاریخ 15 شهریورماه معرفی کند.

هواوی P50 Pocket Lite

هواوی P50 Pocket Lite

این تصاویر، یک طراحی دو رنگ (ظاهراً شیشه و چرم) را نشان می‌دهد که در پنل پشتی، دارای یک ماژول دوربین با لنزهای سه‌گانه است. تنها مشخصات رسمی ذکرشده در این لیست، ظرفیت باتری 4260 میلی‌آمپرساعتی این گوشی است که برای فرم تاشو به این شکل، بزرگ به‌نظر می‌رسد (260 میلی‌آمپرساعت بیشتر از P50 Pocket).

درحال‌حاضر، قابل پیش‌بینی نیست که هواوی چه تغییراتی را در نسخه جدید P50 Pocket اعمال می‌کند. P50 Pocket Lite جدید کاملاً شبیه به برادر بزرگ‌تر خود خواهد بود که از پنل 6.9 اینچی OLED با رفرش‌ریت 120 هرتز بهره می‌برد.

درنهایت، این گوشی می‌تواند به یک دوربین اصلی 40 مگاپیکسلی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی فوق‌عریض و یک دوربین فوق طیفی 32 مگاپیکسلی به‌همراه فلاش LED مهجز شود.

همان‌طور که از تصاویر مشاهده می‌شود، این گوشی برخلاف مدل اصلی،‌ در زیر ماژول دوربین خود از نمایشگر ثانویه بهره نبرده و این قابلیت را تنها منحصر به P50 Pocket نگه می‌دارد.

نظر شما پیرامون گوشی تاشو هواوی P50 Pocket Lite با تراشه اسنپدراگون 778 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی