حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

راهنمای کامل و جامع خرید ویدئو پروژکتور نو و استوک

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

ویدئو پروژکتور نیز مانند هر کالای دیگری هم به شکل نو خریداری می شود و هم به شکل استوک یا دست دوم. نکته ای که در این جا مطرح است قیمت ویدئو پروژکتور استوک در مقایسه با ویدئو پروژکتور نو است که قطعا ویدئو پروژکتور استوک قیمت بسیار کمتری دارد. در ادامه مطالب سعی داریم نکات مربوط به ویدئو پروژکتور نو و استوک را بررسی کنیم پس اگر قصد خرید ویدئو پروژکتور را دارید اصلا این مقاله را از دست ندهید.

با وجود پیشرفت سریع تکنولوژی و به روز شدن علم، استقبال از تجهیزات و کالاهایی که باعث بالا رفتن سرعت و افزایش کیفیت کار‌های روزمره بشر می‌ شوند با شدت زیادی افزایش یافته اند، ویدئو پروژکتور‌‌ها هم در همین دسته قرار می‌ گیرند و امروزه به منظور راحت کردن برگزاری جلسات و کلاس‌ های آموزشی تا حتی تماشای فیلم، از این دستگاه‌ ها استفاده می‌ شود.

ویدئو پروژکتور یک وسیله ای است که برای ارائه تصاویر، ویدئو و مطالب بر روی یک دیوار یا پرده نمایش به کار برده می شود. با توجه به پیشرفت روزافزون فناوری‌ ها و تکنولوژی در چند سال اخیر اکثر کلاس‌ های آموزشی در مدارس، دانشگاه‌ ها و … برای ارائه مطالب و محتوا‌ها از این کالا استفاده می‌‌ نمایند.

لازم به ذکر است که فروشگاه آی ژکتور به عنوان یکی از بزرگترین تامین کنندگان ویدئو پروژکتور استوک شناخته شده است که شما می‌‌ توانید با توجه به میزان بودجه خود و همچنین نوع امکاناتی که نیاز دارید با مناسب‌ ترین قیمت، ویدئو پروژکتور مورد نظر خود را خریداری کنید.

نکته حائز اهمیت این است که ویدئو پروژکتور‌‌‌ها از نور مناسب برای نمایش تصویر بهره می‌ برند و اکثرا ویدئو پروژکتور‌‌های مدرن این قابلیت را دارا می باشند که هر نوع انحنا، تاری و سایر ناهماهنگی‌ ها را توسط تنظیمات دستی اصلاح کنند. ویدئو پروژکتور‌‌ها به طور گسترده برای بسیاری از کاربرد‌‌ها مانند ارائه در اتاق کنفرانس، آموزش کلاس درس، سینمای خانگی و کنسرت قابل استفاده می باشند. به طور وسیع تر در بسیاری از مدارس و دیگر محیط‌‌ های آموزشی به کار برده می شوند.

ویدئو پروژکتور استوک یا دست دوم یا نو بخرم؟

همان طور که احتمالا شنیده اید امروزه ویدئو پروژکتورها ابزارهای بسیار کاربردی و مهمی به شمار می روند که در سال های اخیر با افزایش قیمت چشمگیری مواجه شده‌ اند. به همین دلیل اغلب کسانی که قصد تهیه ویدئو پروژکتور دارند، به ویدئو پروژکتورهای استوک یا دست دوم روی می آورند تا دستگاهی ایده آل با بودجه خود تهیه نمایند. اما برخی دیگر نیز با این تصمیم مخالف هستند و پیشنهاد می ‌کنند که دیتا پروژکتوری نو ولی با کیفیت پایین تر خریداری شود تا بودجه کم کاربر جبران شود.

البته مهم ترین نکته در خرید کالاهای دیجیتال علی الخصوص ویدئو پروژکتور این است که از چه کسی یا در واقع از چه فروشنده ‌ای تهیه می‌ شوند. لازم است بدانید بسیاری از فروشنده ‌ها حتی مدت زمانی را به عنوان ضمانت یا گارانتی برای دیتا پروژکتورهای استوک هم تعیین می‌ کنند، در صورتی که بعضی از فروشنده‌ ها حتی برای ویدئو پروژکتورهای نو هم ضمانتی در نظر نمی گیرند. در نتیجه می توان با بررسی برخی نکات مهم پاسخ مناسبی برای این مدل از سوالات که بهتر است ویدئو پروژکتور استوک یا دست دوم یا نو بخریم؟ پیدا کرد. هدف ما این است که با مطالعه دقیق این مقاله بتوانید انتخاب درستی داشته باشید.

خرید ویدئو پروژکتور استوک یا دست دوم

اگر تا به حال به فکر خرید ویدئو پروژکتور استوک یا دست دوم بوده اید؛ ممکن است بار‌‌ها این سوال را از خود کرده باشید که این محصول باید چه مشخصه هایی داشته باشد. در واقع باید گفت که یک دستگاه ویدئو پروژکتور دست دوم از لحاظ ویژگی‌ ها و مشخصات فنی هیچ تفاوتی با یک دستگاه نو ندارد، تنها تفاوت این دو دستگاه، مقدار ساعت‌ هایی است که جهت نمایش فیلم و تصویر از آن استفاده شده است. برای کسب اطلاع از مشخصات فنی این دستگاه‌ ها می‌‌ توانید به سایت آی ژکتور مراجعه فرمایید.

همواره باید به این مورد نیز توجه داشت که استفاده از دیتا پروژکتور نو در مدت زمان معینی به مرور زمان از کارآیی تمام بخش های الکترونیکی آن می‌‌ کاهد. هر یک از این دستگاه‌ ها به طور استاندارد قابلیت کار تا یک زمان مشخص را دارند و پس از آن، بازده عملکردی آن ها کاهش می‌‌ یابد. این مورد نه تنها برای ویدئو پروژکتور، بلکه در مورد همه دستگاه‌ های دیجیتال صدق می کند.

به چه ویدئو پروژکتورهایی استوک، دست دوم و نو می گویند؟

دیتا پروژکتورهای نو یا استفاده نشده، همان طور که از نامش مشخص است پس از تولید جعبه آن باز نشده است و مورد استفاده قرار نگرفته ‌اند. ویدئو پروژکتورهای دست دوم نیز بر عکس ویدئو پروژکتورهای نو می باشند و قبلاً توسط شخص دیگری استفاده شده و پس از مدتی مجدد وارد بازار ویدئو پروژکتورها شده است. اما دسته سومی نیز وجود دارد که به آن ویدئو پروژکتور استوک گفته می شود. در واقع از آن جایی که در کشورهای اروپایی قانونی جهت بازگشت بی‌ قید و شرط کالا پس از 20 روز وجود دارد، به دیتا پروژکتورهایی که تا 20 روز بعد از خرید به فروشنده باز می گردد، ویدئو پروژکتور استوک گفته می ‌شود. این دسته از ویدئو پروژکتورها دارای قیمت کمتری در مقایسه با دیتا پروژکتورهای نو هستند. همچنین کشورهای خاورمیانه نظیر ایران، به خاطر نرخ بالای ارز بازار بسیار مطلوبی جهت فروش این کالاها به شمار می‌ روند. البته لازم به ذکر است که در حال حاضر تفاوت چندانی میان ویدئو پروژکتور دست دوم و ویدئو پروژکتور استوک وجود ندارد و گاها به ویدئو پروژکتورهای دست دوم که مدت زیادی هم استفاده شده ‌اند، استوک گفته می ‌شود.

مزایا ویدئو پروژکتور دست دوم یا استوک

مزایای یک ویدئو پروژکتور استوک عبارت ‌اند از:

قیمت پایین آن نسبت به ویدئو پروژکتور هم رده نو

دارا بودن تست کیفیت تصویر قبل از خرید

خرید ویدئو پروژکتور استوک و نو

اگر شما نیز قصد تهیه ویدئو پروژکتور استوک و نو را دارید می توانید با مراجعه به سایت آی ژکتور و یا تماس با کارشناسان این مجموعه اطلاعات لازم جهت انجام یک خرید مطمئن را کسب کنید و با خیال راحت دستگاه مورد نظر خود را تهیه نمایید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات