حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آمار پیش فروش میت ۵۰ هواوی به ۱ میلیون دستگاه رسید؛ آیا غول چینی بازخواهد گشت؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اخبار، هواوی

هواوی تا همین چند سال پیش نبض بازار را در دست داشت و سال به سال رقبا را پشت سر می‌گذاشت. اما با تحریم شدید این شرکت توسط ایالات متحده، برنامه‌های آن‌ها به مشکل خورد و خیلی زود رو به افول گذاشت. اما اکنون آمار پیش فروش میت ۵۰ هواوی به ۱ میلیون دستگاه رسیده است. با ترنجی همراه باشید.

آمار پیش فروش میت ۵۰ هواوی به ۱ میلیون دستگاه رسید؛ آیا غول چینی بازخواهد گشت؟

دو تا سه سال است که کسب و کار گوشی‌های هوشمند هواوی رو به افول گذاشته است. برندی که حتی توانست از اپل نیز پیشی بگیرد و سامسونگ بخاطر حضور آن، موقعیت خود را در خطر می‌دید، با تصمیم دولت ترامپ تحریم شد. اما شرکت‌های بزرگ بازی‌های بزرگی انجام می‌دهند و سخت است که تولید کنندگانی مانند هواوی را از رقابت حذف کرد. می‌دانیم که در ۶ سپتامبر، هواوی کنفرانس معرفی محصول جدید خود را برگزار خواهد کرد.

آمار پیش فروش میت ۵۰ هواوی

در این رویداد، این شرکت یک سری از گوشی‌های هوشمند پرچمدار نسل بعدی را معرفی می‌کند که شامل Huawei Mate 50 است و مدل دوم نیز شامل چهار مدل Mate 50 E، Mate 50، Mate 50 Pro و Mate 50 RS Porsche design می‌باشد هواوی بیانیه رسمی خود را در ۲۲ آگوست منتشر کرد. در همان زمان، این شرکت امکان رزرو را در وب سایت رسمی هواوی و پلتفرم‌های تجارت الکترونیک خود باز کرد.

هنگام نوشتن این مقاله، رزروهای کاربران در وب سایت رسمی هواوی حالا از ۱ میلیون نسخه نیز فراتر رفته است. به عبارت دیگر، گویا قرار است هواوی تاج و تخت خود را پس بگیرد و این آمار خود نشانه روشنی از این موضوع است.

مشخصات شایعه شده سری میت ۵۰ هواوی

پیش از این، از منابع مختلف شنیده بودیم که هواوی میت ۵۰ ای از پردازنده 4G اسنپدراگون 778G استفاده می‌کند، در حالی که میت ۵۰ و میت ۵۰ پرو با نسخه 4G تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ عرضه خواهند شد. اگرچه این تراشه از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند، اما سری Mate 50 استفاده از شبکه‌های 5G را از طریق پوسته ارتباطی 5G امکان پذیر می‌کند.

آمار پیش فروش میت ۵۰ هواوی

به گزارش GizChina، سری میت ۵۰ هواوی از یک سنسور ۵۰ مگاپیکسلی با ابعاد ۱/۱.۵ اینچ استفاده خواهد کرد. ما حدس می‌زنیم که این سنسور IMX 766 CMOS قدرتمند و قدیمی است. جدای از این، نسخه پرو از دیافراگم متغیر استفاده خواهد کرد. با توجه به این موضوع، دستگاه قادر به تنظیم نور از طریق سخت‌افزار خواهد بود. به عنوان مثال، دیافراگم در شرایط نور کم، بزرگ‌تر و در محیط‌های با نور شدید باریک‌تر می‌شود.

همچنین ما می‌دانیم که میت ۵۰ پرو دارای یک صفحه نمایش خمیده با وضوح تصویر 1.5K است. همچنین وجود بریدگی در این نمایشگر تایید شده است، زیرا مساحت آن به طور قابل توجهی بزرگ‌تر از نسل قبلی خواهد بود، یعنی نزدیک به میت ۲۰ پرو. همچنین حدس زدن این که گوشی از قابلیت تشخیص چهره و نظارت بر وضعیت بدن پشتیبانی می‌کند، دشوار نیست. نظر شما کاربران ترنجی درباره آمار پیش فروش میت ۵۰ هواوی چیست؟ آیا این شرکت چینی در نهایت می‌تواند بر مشکلات غلبه کرده و ابهت خود را دوباره زنده کند؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان