حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

جان مک آفی احتمالا مرگ خود را جعل کرده است؛ او در آمریکا زندگی می‌کند!

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات

دوست دختر سابق پدید آورنده آنتی ویروس مک آفی، یعنی سامانتا هررا، ادعای بزرگی را در مورد وی مطرح کرده است. بر اساس گزارش ها، جان مک آفی در ژوئن ۲۰۲۱ خود را در زندانی در کشور اسپانیا حلق آویز کرده بود. با این وجود اما سامانتا در یک مستند ادعا می‌کند که مک آفی مرگ خود را جعل کرده و هم اکنون در آمریکا زندگی می‌کند.

احتمالا جان مک آفی برای مرگ ساختگی خود هزینه های زیادی کرده است

نتفلیکس به تازگی مستندی درباره خالق آنتی ویروس McAfee منتشر کرده است. این مستند که «دویدن با شیطان: دنیای وحشی جان مک آفی» نام دارد دوست دختر سابق او زندانی بودن McAfee را تایید کرده، اما پس از آن ادعا می‌کند که وی از سلول خود فرار کرده و هم اکنون در ایالات متحده است. سامانتا می‌گوید:

«بعد از مرگ مک آفی، با وی تماس گرفتم و او گفت که برای مرگ ساختگی خود هزینه کرده است.»

وی ادعا می‌کند که McAfee از او خواسته که همراهش فرار کند.

سامانتا هررا

سامانتا در ادامه صحبت های خود اشاره می‌کند که :« مک آفی به من گفت که تنها سه نفر در جهان از زنده بودن من خبر دارند.» اما گویا جان هویت این سه نفر را فاش نکرده است. متاسفانه در حال حاضر، هیچ راهی برای تایید رسمی ادعاهای سامانتا هررا وجود ندارد. کارگردان مستند این مستند، یعنی چارلی راسل، در مورد ادعای هررا مبنی بر زنده بودن مک آفی تردید دارد. مک آفی در اکتبر ۲۰۲۰ به دلیل فرار مالیاتی در اسپانیا دستگیر شد. در ۲۳ ژوئن ۲۰۲۱، دادگاه ملی اسپانیا چند ساعت پس از انتشار اخباری مبنی بر پیدا شدن جسد مک آفی در سلولش، استرداد وی را تایید کرد.

John McAfee

کالبد شکافی رسمی نشان می‌دهد که مک آفی خودکشی کرده است، اما وی قبل از آن، بارها توییت کرده بود که اگر جسد او را در زندان پیدا کردند، خودکشی نبوده است. بر همین اساس برخی معتقد بودند که McAfee به قتل رسیده. یک قاضی اسپانیایی در ماه فوریه حکمی را صادر کرد که تایید می‌کند مک آفی بر اثر خودکشی جان خود را از دست داده است. این حکم، هفت ماه پس از مرگ جان صادر شد، و این میزان تأخیر بسیار زیاد و قابل توجه است. مک آفی یکی از پیشگامان امنیت سایبری بود. وی به دلیل کلاهبرداری، پولشویی و فرار مالیاتی تحت تعقیب ایالات متحده بود. حکم قاضی مارتورل، شهری خارج از بارسلون، یافته های کالبد شکافی را تایید می‌کند.

خودکشی جان مکافی در زندانی در اسپانیا: پایان خالق آنتی ویروس ‎McAfee

 

همسر McAfee می‌گوید که وی به قتل رسیده است!

جن، دختر مک آفی، درخواست کرده که جسد پدرش را بسوزانند و به ایالات متحده بازگردانند. با این حال، جانیس همسر سابق جان مک آفی، ادعا می‌کند که وی به قتل رسیده است. گفته می‌شود که جانیس هم اکنون در اسپانیا است، و پس از حکم قاضی شهر مارتورل به دادگاه بالاتر شکایت کرده است. نظر شما چیست؟ سرانجام چه اتفاقی برای جان مک‌آفی افتاده است؟ آیا وی خودکشی کرده یا به قتل رسیده است؟ آیا مانند سامانتا فکر می‌کنید که اصلا تمام جریان مرگ McAfee یک دروغ است؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
سهیل سلیمانی