حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل برنامه تعمیر سلف سرویس خود را برای مک بوک ایر و مک بوک پرو معرفی کرد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

کمپانی اپل امروز به‌صورت رسمی اعلام کرد که برنامه تعمیر سلف سرویس (Self Service Repair) خود را برای مک بوک ایر و مک بوک پرو نیز گسترش می‌دهد. این شرکت حدود نه ماه پیش بود که برای اولین بار این برنامه را برای گوشی‌های آیفون خود معرفی کرده و سه ماه قبل نیز آن را رسما ارائه کرد.

برنامه تعمیر سلف سرویس اپل برای مک بوک

از فردا، کاربران مدل‌های مک بوک ایر و مک بوک پرو بهره‌مند از تراشه سفارشی M1 می‌توانند ازطریق فروشگاه تعمیرات سلف سرویس اپل، دفترچه راهنمای تعمیرات و قطعات و ابزارهای اصلی برای تعمیر این دستگاه‌ها را دریافت کنند. اپل می‌گوید که تعمیر سلف سرویس برای مک بوک ایر و مک بوک پرو بیش از ده‌ها نوع تعمیر مختلف را برای هر مدل ارائه می‌کند؛ ازجمله صفحه‌نمایش، قاب بالایی با باتری، ترک‌پد و موارد بیشتری که در آینده ارائه می‌شود.

اپل در اوایل سال جاری برنامه ‌تعمیر سلف سرویس خود را برای گوشی‌های هوشمند خود شامل سری آیفون 12 و آیفون 13 راه‌اندازی کرد. برای مک، این برنامه مانند آیفون کار می‌کند و مشتریان را ملزم می‌کند قبل از مراجعه به فروشگاه تعمیرات سلف سرویس، ابتدا دفترچه راهنمای تعمیرات را مرور کنند.

برنامه تعمیر سلف سرویس اپل برای مک بوک

برنامه تعمیر سلف سرویس اپل برای مک بوک

اپل کیت‌های اجاره‌ای را با قیمت 49 دلار برای مشتریانی که مایل به خرید ابزار برای یک بار تعمیر نیستند، ارائه می‌دهد و به آن‌ها امکان دسترسی به کیت ابزار به مدت یک هفته با ارسال رایگان را می‌دهد. مشتریان می‌توانند قطعات جایگزین‌شده را برای بازسازی و بازیافت به اپل بازگردانند و اغلب برای خرید تعمیر در این فرآیند اعتبار دریافت می‌کنند.

اپل مجدداً تأیید کرده که این برنامه در اواخر سال جاری به کشورهای دیگر گسترش خواهد یافت و از اروپا شروع می‌شود. این شرکت افزود: «برای اکثریت قریب‌به‌اتفاق مشتریانی که تجربه تعمیر دستگاه‌های الکترونیکی را ندارند، مراجعه به یک تعمیرکار حرفه‌ای با تکنسین‌های معتبر که از قطعات اصلی اپل استفاده می‌کنند، مطمئن‌ترین و بهترین راهکار برای تعمیر است.»

نظر شما پیرامون گسترش برنامه تعمیر سلف سرویس اپل برای مک بوک‌های این شرکت چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی