حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

کدام گیفت کارت ‌ها چه امکاناتی را در اختیار گیمرها قرار می‌دهند؟

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | ریپورتاژ و آگهی

برای گیمرها، گیمینگ یک سبک زندگی است و در هر سبک زندگی، امکانات، حرف اول را می‌زنند. گیمرها در کنار تجهیزات و سخت‌افزارهای مورد نیاز به محصولات، اشتراک‌ها، نرم‌افزارهای بازی و روش‌های پرداخت آسان نیاز دارند. گیفت کارت ‌های مرتبط با گیمینگ، بهترین گزینه‌ پرداخت آنلاین برای گیمرهای ایرانی هستند.

دسترسی آسان به بازی با گیفت کارت

به نقل از سایت “ترنجی” در مقاله ای تحت عنوان ” گیمرها عاشق این گیفت کارت ها هستند! ” کمپانی هایی که در صنعت گیمینگ فعالیت دارند، درصدد کسب رضایت گیمرها هستند و سرویس های مختلفی را برای جلب رضایت کاربران خود ارائه داده اند؛ یکی از این سرویس ها، گیفت کارت است.

چرا گیمرها به گیفت کارت نیاز دارند؟

گیمرها می‌توانند از انواع دستگاه‌های موبایل، کنسول، رایانه و لپ‌تاپ برای تجربه بازی‌های مورد علاقه خود استفاده کنند. اما، شرایط تحریم‌های بین‌المللی باعث محدودیت گیمرهای ایرانی در دسترسی به سرویس‌های مالی بین‌المللی و کارت‌های اعتباری مانند ویزا کارت و مستر کارت شده است.

در چنین شرایطی، سایت‌های معتبر ارائه دهنده خدمات بازی به کمک گیمرها آمده‌اند و با ارائه گیفت کارت شرایط خرید آسان بازی‌ها، خریدهای درون بازی و خرید اشتراک‌ها را فراهم کرده‌اند. شما با خرید گیفت‌ کارت بازی موردنظر می‌توانید به‌سادگی به هرنوع امکانات درون بازی‌ دسترسی داشته باشید و یا بازی‌های پولی را دانلود کنید و در بازی‌های آنلاین شرکت کنید.

گیفت کارت ‌های محبوب گیمرها را بشناسید

گیفت کارت های‌ بازی ها توسط کمپانی ‌های تولید کننده کنسول‌های بازی مانند: شرکت‌ نینتندو و پلی استیشن و یا توسط شرکت‌های اپل و گوگل برای دارندگان موبایل‌های iOS و اندروید ارائه می شوند. بنابراین؛ گیمرها متناسب با نوع دستگاه و پلتفرم بازی باید اقدام به خرید این گیفت کارت‌ها کنند. بازیکنان می توانند با خرید گیفت کارت؛ برای خرید و پیش خرید بازی های دلخواه، خرید پول و سکه درون بازی، خرید اشتراک های گیم پس، اشتراک پلی استیشن پلاس، استفاده از سرویس های گوگل و دیگر موارد اقدام کنند.

گیفت کارت گوگل

گیفت کارت گوگل برترین راه حل برای پرداخت هزینه در بازی‌های اندرویدی است. شما با استفاده از گیفت کارت گوگل می‌توانید اکانت گوگل خود را شارژ کنید. سپس با استفاده از شارژ اکانت خود می‌توانید هزینه بازی‌های پولی و آیتم های درون بازی را پرداخت کنید.

هم چنین؛ با استفاده از کارت گوگل می‌توانید از فروشگاه‌های درون بازی‌های محبوبی مانند؛ کلش آف کلنز یا کالاف دیوتی موبایل، جم و پول بازی و یا امکانات و اقلامی مانند؛ اسکین شخصیت‌ها، سلاح‌ها، وسایل نقلیه و حتی آفرهای بازی را بخرید.

دستیابی به برنامه های پولی اپ استور با گیفت کارت اپل

دستیابی به برنامه های پولی اپ استور با گیفت کارت اپل

گیفت کارت اپل

اپ استور دارای آرشیوی از بهترین بازی‌ها و برنامه‌های دنیاست که اغلب این برنامه و بازی ها رایگان هستند. با این حال، برای دانلود برخی از بازی ها باید مبلغی پرداخت کنید که این کار برای گیمرها تنها از طریق گیفت کارت اپل امکان‌پذیر است.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که باعث می‌شود تا کاربران اقدام به خرید گیفت کارت اپل کنند، خرید و دانلود بازی‌ها و برنامه‌های مختلف است. به این صورت که شما با داشتن گیفت کارت می‌‌توانید اعتبار آن را به حساب کاربری خود انتقال داده و تنها با یک احراز هویت ساده که، رمز اثر انگشت، فیس آی دی و یا رمز  اپل آی دی است، خرید بازی خود را انجام دهید.

توجه داشته باشید که بسیاری از بازی‌ها و برنامه‌هایی که در اپ استور وجود دارند، رایگان بوده و تنها نسخه‌های پریمیوم برخی از برنامه و یا نسخه‌های بعدی برخی بازی‌ها نیازمند پرداخت هزینه هستند.

گیفت کارت استیم

استیم (Steam) یک پلتفرم کارآمد برای تجربه بازی‌های آنلاین و مولتی پلیر و خرید بازی‌های شرکت  Valve  است. گیمرها با استفاده از کارت استیم می توانند اکانت خود را شارژ کنند و فقط با چند کلیک به همه امکانات و بازی‌های این پلتفرم (به اندازه اعتبار خود) دسترسی پیدا کنند. بسیاری از گیمرهای ایرانی با استفاده از گیفت کارت استیم برای تجربه بازی‌های معروفی مانند؛ Dota 2، کانتر استرایک، پورتال و Alien Swarm اقدام می کنند.

گیفت کارت‌ های پلی استیشن

پلی استیشن یک کنسول محبوب و خاطره‌انگیز برای گیمرهای ایرانی است. گیمرهای حرفه‌ای هنوز هم از آخرین مدل‌های این کنسول برای تجربه بازی‌های محبوب خود استفاده می‌کنند. شرکت سونی هم برای پرداخت آسان هزینه بازی‌ها و امکانات خود، 3 نوع گیفت کارت پلی استیشن، پلی استیشن پلاس و پلی استیشن نو را ارائه کرده است. با این 3 نوع گیفت کارت‌ پلی استیشن آشنا می‌شویم:

گیفت کارت پلی استیشن

با شارژ اکانت پلی استیشن خود می‌توانید؛ بازی های این کمپانی را بخرید یا با قیمت بسیار کمتر پیش‌خرید کنید. خرید موزیک، اشتراک بازی ها، آیتم‌های بازی، تم های آنلاین، فیلم و سریال از دیگر مزایای استفاده از این گیفت کارت است.

گیفت کارت پلی استیشن ناو

گیفت کارتPlayStation Now، امکان دسترسی به بیش از 800 بازی معروف و دانلود بیش از 400 بازی پلی استیشن را برای شما فراهم می‌ آورد. امکان خرید اشتراک، آیتم های درون بازی، بازی ها، اجرای بازی‌ها روی کامپیوتر و ذخیره در iCloud پلی استیشن از دیگر امکانات این گیفت کارت است.

گیفت کارت پلی استیشن پلاس

گیفت کارت پلاس محصول اختصاصی شرکت سونی است که امکانات مفید و کارآمدی را در اختیار گیمرها قرار می دهد. امکان تجربه رایگان برخی از بازی‌ها، امکان دانلود بازی های رایگان پلاس، 100 گیگابایت فضای ذخیره رایگان ابری، قابلیت Share Play، قابلیت Cross-Save، نسخه بتا برخی از بازی‌ها و برخورداری از برخی تخفیف‌ها از جمله امکانات این گیفت کارت هستند.

دسترسی به آیتم‌های درون بازی ایکس باکس با گیفت کارت ایکس باکس

دسترسی به آیتم‌های درون بازی ایکس باکس با گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس

گیفت کارت ایکس باکس توسط کمپانی مایکروسافت ارائه شده و یک گیفت کارت مهم برای دارندگان کنسول‌های ایکس باکس است. با این گیفت کارت می‌توانید اکانت خود را شارژ کنید، بازی ها را به صورت آنلاین و مولتی پلیر با دوستان خود تجربه کنید، بازی های جدید را با قیمت بسیار کمتری پیش خرید کنید و به بازی‌های فروشگاه‌های ویندوز و ویندوزفون و امکانات و آیتم‌های درون بازی‌های این کنسول‌ها دسترسی داشته باشید.

اشتراک ایکس باکس گیم پس

ایکس باکس گیم پس آلتیمیت یک اشتراک بسیار محبوب برای کنسول‌های ایکس باکس است که با خرید آن دیگر نیازی به شارژ اکانت ندارید. زیرا، در مدت اعتبار این اشتراک از امکان استفاده و دانلود بازی‌های رایگان، تجربه بازی ها به صورت آنلاین و مولتی پلیر، استفاده رایگان از سرویس EA PLAY  و خدمات پلتفرم برخوردار می‌شوید. برای مثال؛ با خرید یک اشتراک یک ماهه گیم پس آلتیمیت می‌توانید به مدت سی روز به‌طور نامحدود از بازی‌های ایکس باکس شده استفاده کنید.

در استفاده از گیفت کارت گوگل، به این موارد دقت کنید

گیفت کارت گوگل بدون تردید، از محبوب‌ترین و پرکاربردترین گیفت کارت ‌ها در بین گیمرهای سراسر دنیا است. با این حال، شرایط تحریم‌های بین‌المللی و همراهی شرکت گوگل با این تحریم‌ها مشکلات زیادی هنگام استفاده و ردیم این گیفت کارت‌ برای کاربران ایجاد کرده و خرید این گیفت کارت به یکی از پرریسک ترین روش ها برای خرید پول بازی تبدیل شده است.

از سوی دیگر، راهکارهای جایگزینی نیز برای بسیاری از خریدها مرتبط با بازی‌ها از سوی سایت‌های ارائه دهنده خدمات بازی ارائه شده است که از جمله آن‌ها می‌توان، به امکان خرید مستقیم آیتم ‌های بازی از جمله، جم، پول بازی، باندل‌ها و آفرهای بازی از این سایت‌ ها اشاره کرد.

با گیفت کارت‌های گیم، همه درها به روی گیمرها باز می‌شود

در سالهای اخیر، بازی‌ های موبایلی با افزایش صرف هزینه گیمر ها در آنها همراه بوده است. در واقع دنیا در روز های اخير رکورد جدیدی را تجربه می‌کند. خصوصاً با همه‌گیری کرونا بازیکنان هرگز تا این اندازه برای بازی‌ های خود در گوشی‌ های هوشمند خرج نکرده‌اند. این مبلغ به طور تخمینی برای سال 2022 حدود 136 میلیارد دلار می‌شود.

تجربه بازی‌ های ویدئویی از جمله لذت ‌بخش‌ترین روش‌های سرگرمی است.  برخی از گیمرها نیز گیمینگ را با هدف کسب درآمد دنبال می‌کنند. در هرصورت؛ برای یک تجربه لذت‌بخش از بازی‌های ویدئویی شما نیاز خواهید داشت، که موانع را از جلوی راه خود بردارید و امکانات گیمینگ خود را افزایش دهید. یکی از روش‌های دسترسی آسان و سریع به بازی‌ها و امکانات پلتفرم‌های بازی و خرید درون بازی‌ها، استفاده از گیفت کارت‌ها است.

برای انتخاب یک گیفت کارت مناسب گیم باید به مواردی مانند؛ نوع پلتفرم و دستگاه گیم، شرکت ارائه‌دهنده گیفت کارت، مبلغ گیفت کارت، هماهنگی ریجن گیفت کارت با کشور اکانت و میزان اعتبار مورد نیاز خود دقت کنید. با تهیه گیفت کارت‌هایی مثل؛ نینتندو، استیم، پلی استیشن و ایکس باکس دیگر مشکلات ناشی از تحریم‌ها مانعی برای شما نیستند و به‌راحتی می‌توانید اکانت خود را شارژ کنید از مزایای این روش پرداخت بهره‌مند شوید.

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
واحد تبلیغات