حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

بیش از 100 میلیون کاربر اندروید لانچر آیفون را دانلود کرده‌اند تا طعم iOS را بچشند

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Android، iOS، اپلیکیشن

یکی از بزرگترین تفاوت های iOS اپل و اندروید گوگل این است که اندروید قابل تنظیم تر است و لانچر آیفون امکان تجربه iOS را نیز به کاربران اندروید می‌دهد. اپل نیز اما با iOS 16 شروع به کاهش کنترل سیستم عامل گوشی های هوشمند خود کرده است و امکان سفارشی سازی را بیشتر از همیشه فراهم می کند. به همین دلیل به نظر می رسد بسیاری از کاربران اندرویدی حالا مشتاقند تا مزه سیستم عامل آیفون را بچشند. آمار می‌گوید لانچر های iOS در چند وقت اخیر به طور قابل توجهی محبوب شده اند.

لانچر اندروید برنامه‌ای است که به کاربران اجازه می‌دهد صفحه اصلی را شخصی‌سازی کنند و به آن‌ ها اجازه کنترل بیشتری بر نحوه سازمان‌ دهی و تعامل با برنامه‌ های خود و انجام کار های دیگر را بدهند. به زبان ساده، لانچر ها به شما اجازه می‌دهند طراحی نرم‌افزار را تغییر دهید، اما برخلاف رام‌ ها یا جایگزین‌ های میان‌افزار، هیچ تغییر دائمی ایجاد نمی‌کنید.

یک لانچر اندروید که اخیراً طرفداران زیادی  پیدا کرده است، لانچر iOS 16 بر روی اندروید است که به گوشی های هوشمند اندرویدی اجازه می دهد تا ظاهر جدیدترین سیستم عامل گوشی هوشمند اپل را تقلید کنند.

بیش از 100 میلیون کاربر اندروید لانچر آیفون را دانلود کرده‌اند تا طعم iOS را بچشند

این برنامه که از iOS 13 انتشار آن شروع یافته به کاربران اندروید کمک می کند تا از تجربه iOS لذت ببرند و هر سال به روز می شود تا با تغییرات سالانه سیستم عامل اپل هماهنگی داشته باشد.

منبع می‌گوید لانچر iOS 16 آیکون‌ها، سینی‌ها و ویجت‌ هایی شبیه به iOS را به دستگاه‌ های اندرویدی می‌آورد و حتی داک و مرکز کنترل را اضافه می‌کند. حتی با ارائه ویژگی‌ هایی که جزئی از iOS 16 نیستند، یک قدم فراتر می‌رود. مانند اینکه به کاربران اجازه می‌دهد برنامه‌ها را در کتابخانه برنامه دسته‌بندی کنند، نام برنامه‌ها را تغییر دهند و انیمیشن‌ های صفحه اصلی را تغییر دهند.

این اپلیکیشن بیش از 50 میلیون بار از فروشگاه گوگل پلی دانلود شده و اپلیکیشن مشابهی به نام Phone 13 Launcher نیز بیش از 50 میلیون بار نصب شده است. بنابراین با یک حساب سرانگشتی به نظر می‌رسد که بیش از 100 میلیون از کاربران گوشی‌ های اندرویدی دوست دارند تجربه‌ای از سیستم عامل iOS را داشته باشند.

البته، یک لانچر در واقع به دستگاه اجازه نمی دهد سیستم عامل دیگری را اجرا کند، فقط به شما اجازه می دهد تا تجربه بصری را تا حدی تقلید کنید.

بهترین لانچرهای اندرویدی: با این ١۵ لانچر، جلوه‌ای جدید به گوشی خود ببخشید!

اگر چه اندروید همچنان محبوب‌ ترین سیستم عامل در سراسر جهان است، اما نشانه‌هایی وجود دارد که برخی از کاربران اندروید به فکر کنار گذاشتن پلتفرم گوگل برای iOS هستند. محبوبیت لانچر های iOS نشانه دیگری از آمادگی بخش عظیمی از جامعه اندرویدی برای گذار از این سیستم عامل است.

 

نظر شما چیست؟ تجربه استفاده از لانچر های اندرویدی iOS آیفون را داشته‌اید؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری