حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

سونی Xperia 1 V به دوربین سلفی بسیار کوچک به‌منظور کاهش حاشیه نمایشگر مجهز خواهد شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | برترین‌های ترنجی، سونی، شایعات

طبق جدیدترین اطلاعات فاش‌شده، گفته می‌شود که به غیر از گوشی موردانتظار گوگل پیکسل فولد، Xperia 1 V آینده سونی نیز می‌تواند به دوربین سلفی فوق‌العاده کوچک پیشرفته مجهز شود که به این شرکت ژاپنی اجازه می‌دهد تا حاشیه نمایشگر گوشی پرچمدار آینده خود را بدون نیاز به استفاده از سوراخ و ناچ صفحه، تا حد زیادی کاهش دهد.

دوربین سلفی سونی Xperia 1 V

در عصر نمایشگرهای تقریباً بدون حاشیه، لنز دوربین جلو به یک مانع بزرگ برای سازندگان گوشی‌های هوشمند در تلاش آن‌ها برای طراحی یک دستگاه تمام‌صفحه تبدیل شده است. درحالی‌که سونی به‌سادگی تصمیم گرفت به گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود مانند Xperia 1 IV حاشیه بالایی کمی بیشتری بدهد، راه‌حل‌های دیگر شامل دوربین پاپ‌آپ نسبتاً عجیب OnePlus 7 Pro، سوراخ‌ها و ناچ‌های آزاردهنده برای تعبیه دوربین سلفی موجود است.

خوشبختانه، فناوری جدیدی به نام «دوربین فوق‌العاده کوچک» یا «دوربین چندگانه ماکرو ماتریسی» ممکن است بهترین راه‌حل برای پنهان کردن دوربین سلفی در یک قاب بسیار نازک باشد. بر اساس پست Weibo توسط یک افشاگر چینی، تولید انبوه این دوربین سلفی اکنون آغاز شده است و این بدان معناست که Sony Xperia 1 V آینده ممکن است یکی از اولین دستگاه‌هایی باشد که می‌تواند از این فناوری جدید بهره‌مند شود. همان‌طور که در تصویر پایین مشاهده می‌کنید، قاب بالایی Sony Xperia 1 V می‌تواند دارای سه سوراخ کوچک باشد که در آن سه لنز دوربین قرار می‌گیرد.

دوربین سلفی سونی Xperia 1 V

دوربین سلفی سونی Xperia 1 V

به‌غیر از اکسپریای آینده سونی، گفته می‌شود که Pixel Fold گوگل دستگاه دیگری خواهد بود که ممکن است دارای دوربین جلوی کوچک باشد. بااین‌حال، این شایعه هنوز در مرحله‌ی حدس و گمان قرار دارد زیرا هیچ شواهد دیگری وجود ندارد که این ادعاها را تأیید کند. بنابراین، طرفداران Sony Xperia 1 V نباید درحال‌حاضر انتظار یک حاشیه به‌شدت باریک نمایشگر را داشته باشند؛ به‌خصوص که غول فناوری ژاپنی اغلب رویکردی محافظه‌کارانه را با طراحی گوشی‌های هوشمند پرچمدار خود در پیش می‌گیرد.

نظر شما پیرامون احتمال استفاده از دوربین جلویی فوق‌العاده کوچک در سونی Xperia 1 V چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی