حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

آپدیت جدید Nothing Phone (1) برای بهبود عملکرد دوربین منتشر شد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | Nothing، آپدیت، اخبار

گوشی هوشمند Nothing Phone (1) از جمله دستگاه‌های نوظهوری است که پیش از معرفی و عرضه، سر و صدای زیادی به پا کرد. به طوری که امروز کاربران زیادی آن را می‌شناسند. به تازگی آپدیت جدید Nothing Phone (1) برای بهبود عملکرد دوربین منتشر شده است. با ترنجی همراه باشید.

آپدیت جدید Nothing Phone (1) برای بهبود عملکرد دوربین منتشر شد

برند Nothing در ماه گذشته Nothing Phone (1) را در تلاش برای تسخیر بازار (!) گوشی‌های هوشمند معرفی کرد. این که آیا این تلفن موفق خواهد شد یا خیر، موضوعی است که فقط گذر زمان، آن را مشخص خواهد کرد، اما این شرکت می‌خواهد نام خود را به عنوان یک ارائه دهنده خوب پشتیبانی نرم‌افزاری نیز معرفی کند. در اوایل این ماه، این شرکت Nothing OS 1.1.2 را برای Nothing Phone (1) عرضه کرد. اکنون، این شرکت، آپدیت Nothing OS 1.1.3 را در تلاش برای ارائه نرم‌افزار پایدارتری در بخش دوربین منتشر کرده است. این آپدیت برای همه دستگاه‌ها منتشر می‌شود و تمرکز آن بر ارتقای قابلیت‌های دوربین است.

آپدیت جدید Nothing Phone (1)

هنگام استفاده از دوربین جلوی Nothing phone (1)، کاربران می‌توانند انتظار بهبود وضوح عکس را داشته باشند. این آپدیت همچنین حالت شب و زمان پردازش عکس HDR سریع‌تری را ارائه می‌دهد. هنگام استفاده از ماژول فوق عریض، اشباع رنگ غنی‌تری وجود خواهد داشت. علاوه بر این، نویز در حالت زوم، کاهش یافته و وضوح آن نیز افزایش خواهد یافت. هنگام استفاده از بخش Glyph، تصاویر نورپردازی به طور خودکار روی رنگ و روشنایی مطلوبی تنظیم می‌شوند. همچنین یک حالت یادآور برای تمیز کردن لنزهای دوربین اضافه شده است.

به گزارش GizChina، آپدیت جدید Nothing Phone (1) تغییرات و پیشرفت‌های زیادی را برای بخش دوربین به ارمغان می‌آورد. لازم به ذکر است که گزینه جدیدی در این آپدیت وجود دارد که حالت باتری تطبیقی گوگل را برای بهینه سازی هوشمند عمر باتری فعال می‌کند. یک رابط کاربری بازطراحی شده نیز برای تایید اثر انگشت در برنامه‌های شخص ثالث وجود دارد. طبق معمول، این آپدیت همچنین وعده می‌دهد که برخی از مشکلات هنگام استفاده از دستگاه را برطرف کند.

آپدیت جدید Nothing Phone (1)

به گفته توسعه دهندگان، مشکلی که باعث کندی زبان در اپلیکیشن‌هایی مانند توییتر، پلی استور و موارد دیگر می‌شود نیز رفع شده است. راه حلی برای این مشکل وجود دارد که از عملکرد صحیح نقاط اتصال تلفن همراه جلوگیری می‌کند. همچنین یک راه حل برای مشکل خاص صفحه نمایش که مربوط به باز کردن قفل اثر انگشت در این آپدیت وجود دارد. مورد آخر که چندان نیز کم اهمیت نیست، این است که آپدیت Nothing OS 1.1.3، رابط کاربری گوشی Nothing Phone را تا حدود خاصی بهبود می‌بخشد.

مانند همیشه با چنین آپدیت‌هایی، عرضه به صورت مرحله‌ای اتفاق می‌افتد. بنابراین، رسیدن این آپدیت به تمام دستگاه‌های Nothing Phone (1) ممکن است چند روز طول بکشد. این آپدیت بسیار کوچک تنها ۶۴ مگابایت حجم دارد. نظر شما درباره آپدیت جدید Nothing Phone (1) برای بهبود عملکرد دوربین چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
محسن علیرضائیان