حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

هواوی میت 50 از حالت اضطراری باتری با قابلیت استفاده پس از اتمام شارژ بهره خواهد برد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | شایعات، هواوی

انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌های هوشمند سری میت 50 هواوی ماه آینده به‌صورت رسمی معرفی شود. طبق گزارش‌ها، این خانواده از سه مدل مختلف شامل استاندارد، پرو و ​​RS پورشه دیزاین تشکیل خواهد شد. محصولات آتی همچنین به‌عنوان جانشین سری Mate 40 وارد بازار می‌شوند که دو سال از زمان عرضه آن‌ها می‌گذرد. حال، به‌گزارش یک افشاگر، سری میت 50 هواوی از یک حالت اضطراری باتری استفاده خواهد کرد که به کاربران امکان می‌دهد در مواقعی که شارژ باتری کم بوده و یا حتی به اتمام رسیده است، برخی وظایف خاص تعیین‌شده را انجام دهند.

حالت اضطراری باتری هواوی میت 50

به‌گفته‌ی یک افشاگر چینی، سری Huawei Mate 50 با سیستم‌عامل HarmonyOS 3.0 و همچنین یک ویژگی حالت اضطراری عرضه خواهد شد. همان‌طور که از نام آن پیداست، حالت اضطراری به کاربران این امکان را می‌دهد تا در مواقع اضطراری وظایف خاصی را انجام دهند. این قابلیت همچنین سناریوهای کاربردی خاصی دارد. وقتی باتری تمام می‌شود، حالت اضطراری از تماس‌ها، پیام‌های متنی و عملکردهای اسکن پشتیبانی می‌کند. به‌عنوان‌مثال، هنگامی‌که شارژ تلفن قطع می‌شود، کاربران می‌توانند کد مکان را اسکن کرده و برای گرفتن پاور بانک وارد مرکز خرید شوند. هنوز مشخص نیست که این ویژگی چگونه اجرا خواهد شد. این احتمال وجود دارد که سیستم گوشی هوشمند در پایان استفاده اضطراری، انرژی کمی را ذخیره کند.

حالت اضطراری باتری هواوی میت 50

حالت اضطراری باتری هواوی میت 50

این افشاگر همچنین اضافه کرد که نسخه استاندارد میت 50 به‌جای اسنپدراگون 888 4G که قبلاً گزارش شده بود، از پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 1 استفاده می‌کند. انتظار می‌رود نسخه‌های Pro و RS Porsche Design به چیپست‌های Kirin 9000S مجهز شوند.

همان‌طور که احتمالا اطلاع دارید، HarmonyOS 3.0 که چند هفته پیش معرفی شد، مجموعه‌ای از ویژگی‌های جدید ازجمله ویجت‌های جهانی، HyperTerminal، ارتقاء عملکرد، حریم خصوصی و بهبود امنیت را در خود جای داده است.

نظر شما پیرامون استفاده از حالت اضطراری باتری در گوشی هوشمند هواوی Mate 50 چیست؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
امیرحسین ملکی