حساب کاربری ندارید؟ ثبت نام کنید

اپل احتمالاً نمایش تبلیغات در سیستم عامل iOS را به زودی افزایش خواهد داد

نوشته

1 سال قبل | بدون دیدگاه | اپل

در جدیدترین اخبار منابع می‌گویند در حال حاضر اپل در سیستم عامل iOS خود، برای نمایش تبلیغات در نقاط مختلف در سراسر رابط کاربری آماده شده است. اکنون، یک خبرنگار برجسته بلومبرگ پیش بینی می کند که به زودی افزایش آنها آغاز خواهد شد. آنها قرار است در مکان‌ های جدید در فروشگاه AppStore ظاهر شوند و پس از آن به سایر برنامه‌ های ساخت این شرکت گسترش یابند.

کسب و کار ارائه تبلیغات در فید های رسانه های اجتماعی ممکن است دچار تزلزل باشد. اما با این حال، طبق گزارش‌ها، اپل متقاعد شده است که باید در این صنعت پول به دست آورد. تیم کوک در آخرین کنفرانس سرمایه‌ گذاران این غول کوپرتینویی، به ویژه در مقایسه با دیگر نگرانی‌ های نوظهور مانند خدمات یا آرزو های واقعیت افزوده، وقت زیادی را برای موضوع تبلیغات صرف کرد و پتانسیل آن برای درآمد را تبلیغ کرد.

علاوه بر این، تاد ترسی، رئیس تبلیغات اپل، طبق گزارش ها قصد دارد حداقل درآمد این بخش (که در حال حاضر حدود 4 میلیارد دلار برآورد می شود) را در چند سال آینده دو برابر کند. با این حال، برای انجام این کار، رابط‌ های کاربری این شرکت باید شروع به نمایش تبلیغات بیشتری کنند. مانند تبلیغاتی که بیشتر آنها در حال حاضر در خبر های iOS دیده می‌شوند.

نمایش تبلیغات در بخش جستجوی اپ استور آیفون های اپل

نمایش تبلیغات در بخش جستجوی اپ استور آیفون های اپل

نمایش تبلیغات اپل در اپ استور بیشتر می‌شود

مارک گورمن، خبرنگار فناوری در بلومبرگ، ادعا می کند که این ابتکار با تبلیغات بیشتر در اپ استور آغاز خواهد شد. در حال حاضر، این بازار برخی از آنها را دارد. با این حال، آنها در تب Today و همچنین در صفحات مربوط به برنامه های شخص ثالث تکثیر می شوند.

علاوه بر این، او اکنون بر این باور است که نقشه‌ های اپل به‌روزرسانی خواهد شد. این برنامه به‌روزرسانی می‌شود تا تبلیغات را در رابط کاربری جستجوی خود و همچنین در برنامه‌ های محتوای ساخت اپل مانند پادکست ها نشان دهد. بنابراین، iOS ممکن است در آینده بسیار بیشتر از اکنون به یک رابط کاربری تبلیغاتی تبدیل شود (همانطور که ممکن است iPadOS نیز باشد).

این ممکن است طعنه آمیز به نظر برسد. به ویژه با توجه به قیمت آیفون ها که ممکن است به زودی در رویداد معرفی خانواده آیفون 14 افزایش یابد. با این وجود، این شرکت ادعا می کند که سیستم تبلیغات داخلی آن ” شما را در برنامه ها و وب سایت های متعلق به شرکت های دیگر دنبال نمی کند “.

 

دیدگاه شما راجع به این خبر چیست؟ نمایش بیشتر تبلیغات در سیستم عامل iOS برای شما آزاردهنده خواهد بود؟

اشتراک در
اطلاع از
0 Comments
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
رپورتاژ آگهی پربازده
رپورتاژ آگهی پربازده
مصطفی‌ بشری